۲۰ سری جهیزیه به زوج های جوان فاریابی اهدا شد

همزمان باهفته بسیج ۲۰ سری جهیزیه باهدف کمک به ازدواج آسان در بین جوانان توزیع شد.   به گزارش فت فتو:  از فاریاب، امروز با حضور حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه و حسینی فرماندار ،ابراهیم مصطفوی فرمانده سپاه شهرستان فاریاب در محل ناحیه سپاه فاریاب تعداد بیست سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحویل شد. ابراهیم مصطفوی […]

همزمان باهفته بسیج ۲۰ سری جهیزیه باهدف کمک به ازدواج آسان در بین جوانان توزیع شد.

  به گزارش فت فتو از فاریاب، امروز با حضور حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه و حسینی فرماندار ،ابراهیم مصطفوی فرمانده سپاه شهرستان فاریاب در محل ناحیه سپاه فاریاب تعداد بیست سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحویل شد.

ابراهیم مصطفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در این مراسم اظهار کرد: ارزش ریالی این جهیزیه‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است که از محل کمک‌های خیران ناحیه سپاه شهرستان بوده و در آیین گرامیداشت هفته بسیج بین زوج‌های جوان توزیع شد.

وی در ادامه بیان کرد:سپاه شهرستان فاریاب در همه ی زمینه ها یاری گر مردم بوده است و خواهد بود و اقدامات زیادی را در بخش های مختلف انجام داده و یا در حال انجام است. وی گفت:خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم یکی از اولویت های ماست ،بر همین اساس تا الان با همکاری سایر بخشها(فرمانداری،خیرین و اداره آبفا) توانسته ایم بیش از ۲۷ کیلومتر پروژه آبرسانی را به بهره برداری برسانیم و همچنان نیز ادامه دارد.

فرمانده ناحیه سپاه فاریاب خاطرنشان کرد: امروز پروژه آبرسانی روستایی به طول دو کیلومتر که به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی اجرا شده است، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم مصطفوی بیان کرد: چند طرح عمرانی و توزیع بیش از یک‌هزار بسته معیشتی بین نیازمندان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در فاریاب است.
انتهای پیام/




۲۰ سری جهیزیه به زوج های جوان فاریابی اهدا شد

منبع:آرمـان
? ۲۰ سری جهیزیه به زوج های جوان فاریابی اهدا شد