۲۰ درصد واحدهای صنفی استان کرمان با مدیریت زنان اداره می‌شوند

نذیر کرمان/کرمان کمیته شناسایی و رفع موانع اشتغال بانوان کارآفرین استان کرمان امروز اول مرداد ماه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. امیر حسن‌زاده در این نشست که بانوان کارآفرین به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند، […]



نذیر کرمان/کرمان کمیته شناسایی و رفع موانع اشتغال بانوان کارآفرین استان کرمان امروز اول مرداد ماه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

امیر حسن‌زاده در این نشست که بانوان کارآفرین به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند، گفت: هیچ ‌کاری مهم‌تر از توسعه نیست و ابتدا باید به باور فکری برای توسعه برسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان افزود: این توسعه در ابعاد فردی، اخلاقی، کاری و … باید صورت گیرد و مهم‌ترین توسعه نیز باید در حوزه نیروی انسانی باشد.

حسن‌زاده لزوم حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌آفرین بانوان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: ۲۰۰ واحد کوچک و متوسط در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان و ۲۰ درصد واحدهای صنفی استان با مدیریت بانوان فعالیت می‌کنند.

معاون استاندار کرمان گفت: کمیته ویژه رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین ذیل کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از این پس راه‌اندازی خواهد شد و مرکز کسب و کار اتاق بازرگانی نیز به عنوان مرجع، اطلاعات اولیه شروع به کار در قوانین مرتبط را به واحدها ارائه دهد.

وی بیان کرد: بانوان کارآفرین برای عرضه محصولات خود باید سلیقه‌ها را رصد کنند. در زمینه آموزش نیز اداره کل فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علمی کاربردی و مرکز ملی مهارت آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام


۲۰ درصد واحدهای صنفی استان کرمان با مدیریت زنان اداره می‌شوند

منبع: ایـسنا
? ۲۰ درصد واحدهای صنفی استان کرمان با مدیریت زنان اداره می‌شوند