۲۰۰ دستگاه آماده خدمت‌رسانی به زائران رضوی

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان كرمان گفت: بعد از طرح اعزام زائران اربعین و فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافربری استان به علاقمندان زیارت حرم رضوی از مبادی استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی […]



مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان كرمان گفت: بعد از طرح اعزام زائران اربعین و فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافربری استان به علاقمندان زیارت حرم رضوی از مبادی استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری کرمان، علی عبداللهی با اشاره به بازگشت زائرين اربعين حسينی به مقصد استان كرمان گفت: خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده‌ای استان کرمان برای اعزام زائران همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: بعد از طرح اعزام زائران اربعین و فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافربری استان به علاقمندان زیارت حرم رضوی از مبادی استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

عبداللهی افزود: بیش از ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های تحت‌پوشش شرکت‌های مسافربری استان برای این طرح اختصاص داده شده است و درصورت نیاز ناوگان بیشتری را وارد خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کرمان با بيان اين مطلب كه فعالیت این ناوگان در طرح اعزام بازگشت زائران تا آخر شهريورماه ادامه خواهد داشت، تصريح كرد: طرح ویژه تامین و ارائه خدمات سفر برای بازگشت زائران و کاروان‌های عزاداری از هشتم شهریور آغاز شده و حداقل به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از زائران بارگاه حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام خواست، نظرات، انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ به کارشناسان ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای خبر/ طهماسبی


۲۰۰ دستگاه آماده خدمت‌رسانی به زائران رضوی

منبع:آرمـان
? ۲۰۰ دستگاه آماده خدمت‌رسانی به زائران رضوی