۱۸ و نیم میلیارد تومان هزینه سالانه نگهداری کمپ‌های ترک اعتیاد کرمان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در سال گذشته بیش ۱۸/۵ میلیارد تومان در کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ استان کرمان صرف اصلاح و بازاجتماعی کردن معتادان متجاهر شده است. به گزارش نذیر کرمان؛ کوروش احمد یوسفی در نشست کمیته حقوقی وقضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار […]


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در سال گذشته بیش ۱۸/۵ میلیارد تومان در کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ استان کرمان صرف اصلاح و بازاجتماعی کردن معتادان متجاهر شده است.

به گزارش نذیر کرمان؛ کوروش احمد یوسفی در نشست کمیته حقوقی وقضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار داشت: احداث دهکده تندرستی بخوبی پیش می‌رود و امیدواریم با کمک مسئولین استان، دهکده سلامت و تندرستی زودتر از موعد مقرر به مرحله بهره برداری برسد.
احمد یوسفی بیان کرد: از همراهی و همکاری دستگاه قضائی کمال تشکر را دارم، زیرا که خوشبختانه دستگاه قضائی استان کرمان نگاه راهبردی و کارگشا دارد.
وی افزود: مواد مخدر یک چالش بزرگ اجتماعی است و بیش از ۵۰ درصد زندانیان بصورت مستقیم و و سی درصد به صورت غیرمستقیم مرتبط با مواد مخدر هستند.
این مقام مسئول با بیان این مطلب که نیازمند مشارکت جدی مردم، ثمن ها، تشکل‌های اجتماعی و نهاد‌های مسئول در راستای پیش بینی، پیگیری و مقابله هستیم، گفت: متاسفانه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد می‌باشد، بصورت میانگین هر فرد معتاد مبلغ ده میلیون تومان بابت تامین مواد مخدر مورد نیاز خود می‌پردازد و ۱۰ برابر این مبلغ هزینه اقتصادی است که معتادان به خانواده و اجتماع وارد می‌کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان داشت با استفاده از مبانی و تعالیم متعالی دین مقدس اسلام خصوصاً امربه معروف و نهی از منکر در سطح جامعه اقدامات ایجابی به منظور درمان مشارکت پایه معتادین و مانور‌های اجتماع مدار در راستای مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در دستورکار می‌باشد.
انتهای پیام


۱۸ و نیم میلیارد تومان هزینه سالانه نگهداری کمپ‌های ترک اعتیاد کرمان

منبع: بــرنا
? ۱۸ و نیم میلیارد تومان هزینه سالانه نگهداری کمپ‌های ترک اعتیاد کرمان