۱۷ میلیارد جریمه قاچاقچی سوخت در شهربابک

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از محکومیت ۱۷ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان شهربابک خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل کرمان؛ ارسلان میری امروز ۳۰ تیرماه با اعلام این خبر گفت: پرونده حمل ۲۳ هزار لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش پنج […]



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از محکومیت ۱۷ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان شهربابک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل کرمان؛ ارسلان میری امروز ۳۰ تیرماه با اعلام این خبر گفت: پرونده حمل ۲۳ هزار لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش پنج میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهربابک رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ظروف و فرآورده نفتی کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی استان کرمان، شعبه پنج میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال معادل ارزش فرآورده کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهربابک این محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف کردند. 

انتهای خبر/ پسند


۱۷ میلیارد جریمه قاچاقچی سوخت در شهربابک

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ۱۷ میلیارد جریمه قاچاقچی سوخت در شهربابک