۱۶ سایت اپراتور ایرانسل در ۲۲ روستا شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از کلنگ‌زنی ۱۶ سایت جدید تلفن همراه ایرانسل برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی در مراسم کلنگ زنی احداث سایت روستاهای شهرستان‌های […]

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از کلنگ‌زنی ۱۶ سایت جدید تلفن همراه ایرانسل برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی در مراسم کلنگ زنی احداث سایت روستاهای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که با حضور اعظمی نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرماندار، بخشدارساردوئیه، مدیر ارتباطات نماینده منطقه ۱۰ ایرانسل ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی این روستاها برگزار شد، گفت: با حمایت‌های قابل توجه وزارت ارتباطات در زمینه محرومیت‌زدایی و کاهش شکاف دیجیتالی در سطح روستاهای استان، با توکل به خدا در سایه همدلی و با تداوم این حمایت‌ها شاهد توسعه هرچه بیشتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان باشیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان اظهار کرد: با احداث ۱۶ سایت جدید تلفن همراه از اپراتور ایرانسل برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با اعتبار هزار و ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

وی در ادامه از احداث سایت روستاهای باب‌دراز و نمچ‌بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت با هدف افزایش سرعت اینترنت و دسترسی مردم این روستاها به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

ساجدی احداث این سایت‌ها را در راستای توسعه عدالت ارتباطی در مناطق محروم دانست و خاطرنشان کرد: افزایش و شتاب در اجرای طرح‌های عمرانی و  تقویت و توسعه زیرساخت‌های روستایی از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

انتهای خبر/م




۱۶ سایت اپراتور ایرانسل در ۲۲ روستا شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

منبع:آرمـان
? ۱۶ سایت اپراتور ایرانسل در ۲۲ روستا شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد