۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در شهرستان‌های کرمان و راور در حال اجراست

نذیر کرمان/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در فضای تعاملی بین مسئولان استان طی دو سال گذشته توانستیم بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در شهرستان‌های کرمان و راور اجرایی کنیم و این آغاز تحولات بزرگ اقتصادی در استان می‌شود. دکترمحمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با دبیرکل جامعه روحانیت مبارز کشور اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در فضای تعاملی بین مسئولان استان طی دو سال گذشته توانستیم بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در شهرستان‌های کرمان و راور اجرایی کنیم و این آغاز تحولات بزرگ اقتصادی در استان می‌شود.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با دبیرکل جامعه روحانیت مبارز کشور اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد اتفاقات مثبتی در پیگیری مطالبات مردم کرمان در روند پیشرفت و توسعه استان هستیم.

وی افزود: حضور نماینده ولی فقیه در استان(حجت الاسلام علیدادی سلیمانی) به عنوان محور تصمیمات شرایط جدیدی را ایجاد کرده که بتوانیم با این ظرفیت و نگاه جدید ایشان اقدامات ویژه را پیگیری کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: خوشبختانه با توافقی که بین ارکان نظام در استان شکل گرفته، شورای راهبردی تشکیل شده و شاید تنها استانی هستیم که از این ظرفیت برخوردار است؛ این شورا با محوریت نماینده ولی فقیه در استان، حضور استاندار، رئیس کل دادگستری، نمایندگان استان در مجلس و همچنین دستگاه‌های نظارتی و مجموعه‌های وابسته به نهاد رهبری تشکیل شده و این ظرفیت مبنای تصمیمات محوری و راهبردی استان کرمان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: اولویت ما در موضوعات استان، توسعه برای حل مشکلات اقتصادی مردم است که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و تلاش کردیم در سال‌های اخیر این اقدامات را با رویکرد توسعه برای حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و به ویژه اشتغال جوانان در استان و با اولویت شهرستان‌های کرمان و راور پیگیری کردیم.

پورابراهیمی افزود: حضور استاندار پرتلاش فضای جدیدی در تعاملات استان فراهم کرده و در دو سال گذشته توانستیم بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در شهرستان‌های کرمان و راور اجرایی کنیم و این آغاز تحولات بزرگ اقتصادی در استان می‌شود و با همکاری ارکان نظام این ظرفیت‌ها فراهم شده و امیدواریم این مسیر با شتاب ادامه پیدا کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان ایکه فضای وحدت و همدلی حول محور نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد، گفت: در سطح ملی نیز در طول سال‌های اخیر در مجلس یازدهم که رهبری بارها فرمودند مجلس انقلابی است، اقدامات مثبتی در بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در دستور کار قرار داده و براساس گزارش عملکرد سه ساله مجلس یازدهم تا خرداد امسال بیش از یک سوم گزارشات نظارتی و تقنینی متعلق به کمیسیون اقصادی است و بیش از یک سوم حجم کار مجلس را این کمیسیون به تنهایی به عهده داشته است.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، وی افزود: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سهام عدالت و … از اقدامات مهم کمیسیون اقتصادی در سال‌های اخیر بوده است.

همچنین آیت الله موحدی کرمانی در این نشست گفت: گزارشات خوبی از سوی جنابعالی در خصوص اقدامات استان کرمان مطرح شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مشکلات و مسائل اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم است و تلاش شما در راستای این ماموریت به حل مشکلات مردم و اولویت هایی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند کمک می‌کند.

آیت الله موحدی کرمانی تشکیل شورای راهبردی را اقدام مثبت ارزیابی کرد و افزود: این شورا می‌تواند کمک کند همه ظرفیت‌ها در خدمت توسعه استان قرار بگیرد و اقدامات خوبی در پیگیری حل مشکلات مردم در مجلس در دستور کار قرار گرفته که از زحمات جنابعالی و همکارانتان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام




۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در شهرستان‌های کرمان و راور در حال اجراست

منبع: ایـسنا
? ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در شهرستان‌های کرمان و راور در حال اجراست