۱۴ محور روستایی جیرفت بر اثر سیلاب مسدود شد

جیرفت – فت فتو – سرپرست فرمانداری جیرفت از مسدود شدن ۱۴ محور روستایی در مناطق کوهستانی این شهرستان بر اثر سیلاب خبر داد. احمدبلندنظر شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو این محورهای ارتباطی را در بخش ساردوئیه، دهستان دلفارد و بخش اسفندقه اعلام کرد. وی تصریح کرد: در بخش ساردوئیه […]

جیرفت – فت فتو – سرپرست فرمانداری جیرفت از مسدود شدن ۱۴ محور روستایی در مناطق کوهستانی این شهرستان بر اثر سیلاب خبر داد.

احمدبلندنظر شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو این محورهای ارتباطی را در بخش ساردوئیه، دهستان دلفارد و بخش اسفندقه اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در بخش ساردوئیه چهار راه روستایی، دهستان دلفارد ۶ راه و چهار محور روستایی در بخش اسفندقه دچار مسدودی شده اند.

سرپرست فرمانداری جیرفت بیشترین میزان راه های مسدودی روستایی را در دهستان دلفارد برشمرد و از حضور ماشین الات سنگین راهداری در محورهای مسدودی خبر داد.

وی با بیان اینکه ۱۶ دستگاه سنگین در مناطق مسدود شده مستقر است، اظهار داشت: بمحض فروکش کردن سیلاب عملیات بازگشایی محورهای مسدودی آغاز می شود.

بلندنظر از بارش باران طی امروز در مناطق کوهستانی بویژه بخش ساردوئیه، اسفندقه و بخش اسماعیلیه خبر داد و گفت: تمامی اعضای ستاد بحران در حالت آماده باش هستند.

سرپرست فرمانداری جیرفت از تلاش ستاد بحران این شهرستان برای نجات جان یک نفر در بخش ساردوئیه خبر داد.

وی گفت: گزارش یک مورد پرت شدگی از کوه در منطقه سرریزان بحرآسمان به ستاد بحران اعلام و بلافاصله ۲ تیم از هلال احمر و راهداری و یک تیم نیروهای محلی برای کمک اعزام کردیم.

وی افزود: با توجه به شرایط بارانی، سیلاب و تاریک شدن هوا عملیات امداد و نجات به صبح موکول شد.

وی ادامه داد: فردا صبح دوباره عملیات امداد و نجات برای رساندن این فرد به مرکز درمانی ادامه دارد.

 بلندنظر اظهار داشت: طبق اعلام محلیان منطقه این فرد دچار جراحات شده که فردا صبح عملیات امداد و نجات تا به موفقیت رسیدن ادامه پیدا می کند.




۱۴ محور روستایی جیرفت بر اثر سیلاب مسدود شد

منبع: ایرنـا
? ۱۴ محور روستایی جیرفت بر اثر سیلاب مسدود شد