۱۳۹۱ پرونده تخلف صنفی در استان قزوین تشکیل شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هفت هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی در سطح استان توسط بازرسان اداره کل صمت استان صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و ۳۹۱ پرونده تخلفاتی شد. به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ محسن رستمی در جلسه ستاد تنظیم بازار […]


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هفت هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی در سطح استان توسط بازرسان اداره کل صمت استان صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و ۳۹۱ پرونده تخلفاتی شد.

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ محسن رستمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری ۷ هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی در سطح استان توسط بازرسان اداره کل صمت استان صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و ۳۹۱ پرونده تخلفاتی شد.

وی افزود: در حوزه تایر خودرو در ۴ ماهه امسال ۷۲ مورد بازرسی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۲۶ پرونده تخلفاتی صنفی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: در این مدت ۲۸ مورد گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، بهداشت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی، انبارها و … صورت گرفته است.

این مسوول همچنین گفت: راه اندازی سامانه جدید توزیع لاستیک رستا(رصد، سفارش و تأمین اقلام) به صورت پایلوت در استان قزوین شروع شده و در حال حاضر ۲ واحد صنفی منتخب از این طریق اقدام به توزیع و فروش لاستیک می‌کنند.

انتهای پیام 


۱۳۹۱ پرونده تخلف صنفی در استان قزوین تشکیل شد

منبع: بــرنا
? ۱۳۹۱ پرونده تخلف صنفی در استان قزوین تشکیل شد