۱۳۴ خانوار شهرستان جیرفت به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از دسترسی ۱۳۴ خانوار شهرستان جیرفت به نسل چهارم و شبکه ملی اطلاعات خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی با اشاره به ارتقای روستاهای استخرگروک، باب میشان، باب نم […]

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از دسترسی ۱۳۴ خانوار شهرستان جیرفت به نسل چهارم و شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی با اشاره به ارتقای روستاهای استخرگروک، باب میشان، باب نم و بابکیکی بخش ساردوییه سایت همراه اول شهرستان جیرفت به نسل چهارم گفت: با ارتقای این سایت ۱۳۴ خانوار شهرستان جیرفت به شبکه ملی اطلاعات دسترسی یافتند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان این‌که در این طرح جمعیتی بالغ بر ۴۵۰ نفر از محل ارایه خدمات عمومی اجباری  USO وزارت ارتباطات به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال صرف شده است.

انتهای خبر/م




۱۳۴ خانوار شهرستان جیرفت به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند

منبع:آرمـان
? ۱۳۴ خانوار شهرستان جیرفت به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند