۱۲۳۰ میلیارد ریال پروژه طی هفته دولت در راور بهره‌برداری می‌شود | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان فرماندار پروژه‌های افتتاحی شهرستان راور در هفته دولت امسال را اعلام کرد. رضا عباسی در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در بخش مرکزی ۱۶۶ میلیارد ریال و در بخش کوهساران ۱۱۹ میلیارد ریال پروژه افتتاح خواهد شد. وی افزود: در […]



نذیر کرمان/کرمان فرماندار پروژه‌های افتتاحی شهرستان راور در هفته دولت امسال را اعلام کرد.

رضا عباسی در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در بخش مرکزی ۱۶۶ میلیارد ریال و در بخش کوهساران ۱۱۹ میلیارد ریال پروژه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در جهاد کشاورزی ۹۶ میلیارد ریال، در حوزه کمیته امداد امام خمینی ۲۴۰ میلیارد و در بهزیستی ۲۱۳ میلیارد ریال، در منابع طبیعی ۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در توزیع برق ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

عباسی گفت: همچنین چند مدرسه در مناطق هجدک، راور، فیض آباد و بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

وی افزود: افتتاح زمین ورزشی و پارک‌ها در روستاها و همچنین احداث زمین چمن مصنوعی، افتتاح مرغداری و خط انتقال آب کشاورزی، بهره‌برداری از ۴۰ واحد نیروگاه خورشیدی، ۵۰ واحد مسکن مددجویی، افتتاح کمپ ترک اعتیاد، بیش از ۳۵ طرح اشتغال زایی و احداث شبکه فشار متوسط و پست هوایی برق از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در سطح شهرستان راور است.

انتهای پیام


۱۲۳۰ میلیارد ریال پروژه طی هفته دولت در راور بهره‌برداری می‌شود

منبع: ایـسنا
? ۱۲۳۰ میلیارد ریال پروژه طی هفته دولت در راور بهره‌برداری می‌شود