۱۱ حلقه چاه غیر مجاز در کرمان پر شد | خبر کرمان

کرمان_ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت:تعداد یازده حلقه چاه غیرمجاز واقع در زون آب شرب کرمان پر و مسلوب المنفعه شد. به گزارش نذیر کرمان، حمید علیدادی سلیمانی، گفت: در راستای حفاظت از منابع آب زیرزمینی و حمایت از کشاورزی پایدار و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، چاه‌های کشاورزی فاقد مجوز […]



کرمان_ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت:تعداد یازده حلقه چاه غیرمجاز واقع در زون آب شرب کرمان پر و مسلوب المنفعه شد.

به گزارش نذیر کرمان، حمید علیدادی سلیمانی، گفت: در راستای حفاظت از منابع آب زیرزمینی و حمایت از کشاورزی پایدار و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، چاه‌های کشاورزی فاقد مجوز در سطح استان کرمان با پیگیری شرکت آب منطقه‌ای کرمان پر و مسدود می‌گردند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، تمام چاه‌های غیرمجاز شناسایی شده و طبق برنامه زمان‌بندی، عملیات پر و مسلوب المنفعه کردن آنها در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان اظهار داشت: ضروری است کشاورزان با رعایت قوانین و مقررات مربوط به برداشت آب و دریافت مجوزهای لازم، در حفظ منابع آبی استان کرمان همکاری کنند.

وی افزود: شهروندان گرامی می‌توانند موارد تخلف را به شرکت آب منطقه‌ای کرمان اعلام نمایند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبر ۶۲۷۱۴۳۸


۱۱ حلقه چاه غیر مجاز در کرمان پر شد

منبع: مــهر
? ۱۱ حلقه چاه غیر مجاز در کرمان پر شد