۱۱ تن گوشت مصرفی زیر تیغ آزمایشگاه دامپزشکی

فت فتو/کرمان در پی وارد مدار نشدن موتور پیش سردکن کشتارگاه صنعتی سیرجان بیش از یازده تن گوشت دام سبک و سنگین در آزمایشگاه مرکز استان درمعرض آزمایش است. دکتر علیرضا زینلی رییس اداره دامپزشکی سیرجان در تشریح جزییات این موضوع گفت: حدود ۱۲ تُن گوشتِ کشتار روز جمعه دردستگاه پیش سرد نگهداری می شد […]

فت فتو/کرمان در پی وارد مدار نشدن موتور پیش سردکن کشتارگاه صنعتی سیرجان بیش از یازده تن گوشت دام سبک و سنگین در آزمایشگاه مرکز استان درمعرض آزمایش است.

دکتر علیرضا زینلی رییس اداره دامپزشکی سیرجان در تشریح جزییات این موضوع گفت: حدود ۱۲ تُن گوشتِ کشتار روز جمعه دردستگاه پیش سرد نگهداری می شد که صبح شنبه همکاران ما با توجه به چک کردن دمای محیط پیش سرد، دمای عمق محصول و خواص اُرگانولپتیک به گوشت ها مشکوک شده که نمونه برداری لازم صورت پذیرفت و اجازه توزیع گوشت بین مردم داده نشد.

وی افزود: تمامی گوشت ها پس از نمونه گیری، بارگیری و به یک شرکت بسته بندی برای انجماد ارسال شد که در صورت سالم بودن صد درصدی این گوشت ها به بازارمصرف بر خواهند گشت.

زینلی عنوان کرد: نمونه های گرفته شده به آزمایشگاه مرجع در اداره کل دامپزشکی استان ارسال شده که قریب به یک هفته زمان می برد تا نتیجه نهایی حاصل شود و مردم مطمئن باشند که سلامتی شان برای ما یک امرحتمی و ضروری است و بر اساس نتیجه آزمایش این گوشت ها یا معدوم و یا به مصارف صنعتی می رسند.

انتهای پیام




۱۱ تن گوشت مصرفی زیر تیغ آزمایشگاه دامپزشکی

منبع: ایـسنا
? ۱۱ تن گوشت مصرفی زیر تیغ آزمایشگاه دامپزشکی