۱۰ طرح عمرانی و بهداشتی در ریگان افتتاح شد

کرمان – فت فتو – ۱۰ طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان ریگان افتتاح شد. فرماندار ریگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: زمین چمن مصنوعی اکبرآباد گنبکی یکی از طرح های […]

کرمان – فت فتو – ۱۰ طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان ریگان افتتاح شد.

فرماندار ریگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: زمین چمن مصنوعی اکبرآباد گنبکی یکی از طرح های افتتاح شده در این شهرستان است که با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار و با مشارکت دهیاری، اداره ورزش و جوانان و صنایع خودروسازی به بهره برداری رسید. 

امین باقری بیان داشت: همچنین امروز طرح رفع افت ولتاژ برق و طرح توسعه و برق رسانی به برخی مناطق ریگان با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان افتتاح شد. 

وی بیان داشت: طرح توسعه شهری شهر گنبکی، شامل میدان، زیرسازی راهها، جدول گذاری و آسفالت معابر این شهر نیز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید. 

باقری گفت: کارخانه تولید مواد ضدعفونی، بذر و دفع آفات نباتی کشاورزی با پنج میلیارد ریال و خانه بهداشت روستای تقی آباد با ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد. 

فرماندار ریگان از تحویل چهار دستگاه نیسان وانت توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: بزرگترین پارک بانوان شرق استان کرمان در شهرستان ریگان با تجهیزات کامل و با اعتباری معادل ۷۵ میلیارد ریال افتتاح شد. 

وی گفت: همچنین امروز عملیات احداث پارک جنگلی گنبکی نیز در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار در این شهر ریگان آغاز شد. 

ریگان تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد. 




۱۰ طرح عمرانی و بهداشتی در ریگان افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? ۱۰ طرح عمرانی و بهداشتی در ریگان افتتاح شد