۱۰۶۳ خودروی توقیفی در کرمان به فروش رفت

نذیر کرمان/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به شرکت ۷۰۰۰ نفر در مزایده اخیر خودروهای توقیفی گفت: ۱۰۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این مزایده به فروش رفته که ارزش آن ۱۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. کوروش احمدیوسفی صبح امروز ۲۴ آبان ماه در کمیته حقوقی و […]

نذیر کرمان/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به شرکت ۷۰۰۰ نفر در مزایده اخیر خودروهای توقیفی گفت: ۱۰۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این مزایده به فروش رفته که ارزش آن ۱۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

کوروش احمدیوسفی صبح امروز ۲۴ آبان ماه در کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: در پی دستور رئیس قوه قضائیه برای ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها، از خردادماه سال جاری تاکنون دو مزایده خودروهای توقیفی برگزار شده و ۱۰۱۰ دستگاه در مزایده اول به مزایده گذاشته شد.

وی افزود: ۶۱۹ خودرو در مزایده نخست به ارزش نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

احمدیوسفی بیان کرد: در مزایده دوم که اخیراً برگزار شد، ۱۳۶۷ دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت به مزایده گذاشته شد و مردم استقبال خوبی داشند و قریب به ۷۰۰۰ نفر در مزایده شرکت کردند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: ۱۰۶۳ دستگاه در این مزایده به فروش رفته که ارزش آن ۱۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر از پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازدید حضوری داشتند و این عدد بی سابقه‌ای در مزایده استان‌هاست.

احمدیوسفی در پایان با تاکید بر لزوم ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر گفت: همکاران ما در پی شناسایی اموال این افراد هستند تا با ضربه زدن، جلوی اقدامات آنها در به دام اعتیاد انداختن جوانان و نوجوانان را بگیرند.

انتهای پیام




۱۰۶۳ خودروی توقیفی در کرمان به فروش رفت

منبع: ایـسنا
? ۱۰۶۳ خودروی توقیفی در کرمان به فروش رفت