یک نشست خبری روی کوه برگزار شد | اخبار استان کرمان

برای اولین بار در ایران و در یک اقدام ابتکاری، یک نشست خبری روی کوه در مجموعه کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) شهر کرمان در ارتفاع ۱۸۰ متری زمین برگزار شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ این نشست خبری به ابتکار عمل انجمن مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان و با حضور ابوالقاسم سیف‌الهی شهردار اسبق […]



برای اولین بار در ایران و در یک اقدام ابتکاری، یک نشست خبری روی کوه در مجموعه کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) شهر کرمان در ارتفاع ۱۸۰ متری زمین برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ این نشست خبری به ابتکار عمل انجمن مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان و با حضور ابوالقاسم سیف‌الهی شهردار اسبق کرمان و معاون اسبق عمرانی استاندار کرمان برگزار و وی به سئوالاتی پیرامون طرح چالشی ساخت هتل در بام کرمان (کوه‌های صاح‌ الزمان (عج)) پاسخ گفت.

 
او همچنین به موضوع ساخت موزه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از طبقات این هتل در مجموعه کوه‌های صاحب الزمان (عج) شهر کرمان اشاره کرد. 
 
معاون اسبق استانداری کرمان در ادامه به موضوع طراحی و ساخت یک پارک و نیز یک پارک آبی بر روی کوه مذکور نیز در صورت مساعدت شهرداری کرمان اشاره داشت.
 
متن کامل این مصاحبه به‌زودی منتشر خواهد شد.
 
شایان ذکر است مجموعه کوه‌های صاحب الزمان (عج) شهر کرمان در مجاورت پردیسان قائم که شامل بزرگ‌ترین جنگل دست کاشت ایران و نیز مجموعه گلزار شهدای بین المللی کرمان می شود، قرار دارد.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتهای خبر/ پسند
 


یک نشست خبری روی کوه برگزار شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? یک نشست خبری روی کوه برگزار شد