یک دستگاه لب‌تاپ به نخبه سیرجانی اهدا شد

یک دستگاه لب‌تاپ به نخبه سیرجانی با همت رئیس و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی اهدا شد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از سیرجان، مراسم اهدای یک دستگاه لب‌تاپ به امیرحسین نجفی نخبه سیرجانی با همت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و مرکز رشد واحدهای […]

یک دستگاه لب‌تاپ به نخبه سیرجانی با همت رئیس و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از سیرجان، مراسم اهدای یک دستگاه لب‌تاپ به امیرحسین نجفی نخبه سیرجانی با همت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

آموزش ۲۴۰ ساعته دانشجویان در طرح پویش کارآفرینی


در این مراسم، در راستای حمایت از کوچک‌ترین عضو مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان که در زمینه کامپیوتر و برنامه‌نویسی فعالیت دارد، یک دستگاه لب تاپ با فناوری روز به نخبه سیرجانی برای انجام کارهای بزرگ و سترگ در آینده اهدا شد.

به گزارش آنا، امیرحسین نجفی، ١٣ساله و حائز دستاوردهایی در حوزه برنامه‌نویسی اندروید بوده که در سالیان اخیر، به عضویت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در آمده است.

انتهای پیام/۴۱۱۷/




یک دستگاه لب‌تاپ به نخبه سیرجانی اهدا شد

منبع:آنـــا
? یک دستگاه لب‌تاپ به نخبه سیرجانی اهدا شد