یک ایران برای ابراهیم

درحالی‌که هنوز جستجوها برای یافتن رئیس جمهور ادامه دارد مردم سراسر ایران شب‌زنده‌دارانه منتظر شنیدن خبرهای خوش هستند. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» حالی ساعات پنج عصر روز گذشته بود که خبرهایی مبنی‌بر دچار سانحه شدن بالگرد حامل رئیس جمهوری ایران در فضای مجازی پیچید، در امامزاده صالح نشسته بودیم […]



درحالی‌که هنوز جستجوها برای یافتن رئیس جمهور ادامه دارد مردم سراسر ایران شب‌زنده‌دارانه منتظر شنیدن خبرهای خوش هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» حالی ساعات پنج عصر روز گذشته بود که خبرهایی مبنی‌بر دچار سانحه شدن بالگرد حامل رئیس جمهوری ایران در فضای مجازی پیچید، در امامزاده صالح نشسته بودیم که خبر مخابره شد.

بهت و نگرانی در چشم همراهان موج می‌زد آخر مردم ایران از سقوط بالگرد خاطره خوشی ندارند و قلبشان همیشه در غم ازدست دادن سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی با هر خبری از این حوزه با شدت بیشتری می‌تپد.

در همان ساعات اولیه تیم‌های امداد و نجات به منطقه گسیل شدند،  تاکنون بیش‌ از ۷۱ تیم و آفرودسواران و موتورسواران نیز عازم منطقه شده‌اند اما با گذشته بیش‌ از ۱۳ ساعت هنوز خبری از لاشه احتمالی بالگرد و یا حتی افرادی که در آن بودند دیده نشده است.

روسیه از همان ابتدا تعطیلات آخر هفته خود را لغو کرد و اتاق فکر جستجوی خود را برای یافتن رئیس جمهوری ایران تشکیل داد و ترکیه بالگردهای دید در شب و پهپادهایش را به منطقه ما فرستاد، الهام علی اف پیام هم‌دردی فرستاد و بیش‌از ۵۰ کشور ، احزاب و گروه‌ها خود را در کنار مردم ایران معرفی کرده و ابراز همدردی خود را با انواع پیام‌ها به ایران اعلام کردند.

حزب‌الله لبنان، حوثی‌های یمن، حشدالشعبی عراق، حماس و حتی کشورهای اروپایی نیز ابراز نگرانی کردند و امارت، مصر هم خود را در کنار مردم ایران معرفی کردند.

بیش از ۳۰ درصد نیروهای نظامی ارتشی و سپاه و بسیج در منطقه مس سونگون مستقر شده‌اند و وجب به وجب منطقه را می‌گردند، سگ‌های زنده‌یاب نیز حضور دارند اما بارندگی برف شدت مه و از همه مهم‌تر صعب‌العبور بودن منطقه کار را سخت کرده است هواپیماهای روسیه و تیم متخصص گشت کوهستان روسیه هم به ایران رسیده‌اند اما هنوز خبری از لاشه احتمالی هلی‌کوپتر و حاملان آن وجود ندارد.

شب گذشته مردم سراسر ایران دست به‌دعا شب‌زنده‌داری کردند و از خداوند متعال خبر سلامتی رئیس جمهور محبوب و مردمی خود را خواستار شدند، مردم کرمان نیز در گلزار شهدای بین‌المللی حضور یافه و سردار سلیمانی را واسطه نجات و سلامتی رئیس جمهور خود قرار دادند، مردم ایران همچنان چشم انتظار اخبار خوب از سلامتی وی و همراهانش هستند.

اخبار سراسری و خبرگذاری‌های موثق لحظه به‌ لحظه آخرین جزئیات را بیان می‌کنند، گرچه که بازار شایعات نیز بسیار داع است اما این را همه به قطعیت می‌گویند که هنوز بالگرد را پیدا نکرده‌اند.

انتهای خبر/ طهماسبی


یک ایران برای ابراهیم

منبع:آرمـان
? یک ایران برای ابراهیم