یک انبار احتکار فرش در رفسنجان پلمب شد

کرمان- فت فتو- مدیر روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان از کشف ۹۰ تخته فرش احتکار شده در یک انبار با ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این انبار پلمب و تعطیل شد. به گزارش دریافتی شامگاه چهارشنبه فت فتو از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و […]

کرمان- فت فتو- مدیر روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان از کشف ۹۰ تخته فرش احتکار شده در یک انبار با ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این انبار پلمب و تعطیل شد.

به گزارش دریافتی شامگاه چهارشنبه فت فتو از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان علی حسینی اظهار کرد: به دنبال گزارش و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر گرانفروشی و تقلب در فروش از یک واحد انبار فروش فرش بازرسی ها انجام شد.

وی افزود: بازرسان اداره صمت و هماهنگی گشت مشترک با حضور نمایندگان اداره اماکن عمومی و آگاهی نیروی انتظامی، اتحادیه فرش ماشینی و بسیج اصناف از محل مذکور بازرسی به عمل آمد.

حسینی تصریح کرد: در بررسی ها مشخص و تأیید شد که عده ای افراد غیر بومی بدون داشتن مجوز و نیز عدم ثبت در سامانه جامع انبارها اقدام به فروش غیر مجاز فرش در محل انبار می کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی بیش از ۹۰ تخته فرش احتکار شده به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

حسینی گفت: با وجود احراز تخلف و با هماهنگی قاضی پرونده محل مورد نظر پلمب و پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




یک انبار احتکار فرش در رفسنجان پلمب شد

منبع: ایرنـا
? یک انبار احتکار فرش در رفسنجان پلمب شد