یکی از شاخصه‌های مسلمانی به فکر مسلمان دیگر بودن است

امام جمعه راور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: یکی از شاخصه‌های مسلمانی به فکر مسلمان دیگر بودن است. فت فتو کرمان – حجت الاسلام علی زمانی امام جمعه راور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از سفارش به تقوای الهی گفت: یکی از شاخصه‌های مسلمانی به فکر مسلمان دیگر بودن است. او می‌گوید: […]

امام جمعه راور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: یکی از شاخصه‌های مسلمانی به فکر مسلمان دیگر بودن است.

فت فتو کرمان – حجت الاسلام علی زمانی امام جمعه راور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از سفارش به تقوای الهی گفت: یکی از شاخصه‌های مسلمانی به فکر مسلمان دیگر بودن است.

او می‌گوید: این یعنی در عرصه اجتماعی امروز مسلمانانی که در این حسینیه حضور به هم رسانده اند ظلمی که در یمن اتفاق افتاده است آن‌ها را رنج دهد.

به گفته امام جمعه راور: کشور‌هایی که ظلم هارو می‌بینند و هیچ تکانی نمیخورند از جرگه مسلمانی خارج هستند.

او گفت: هفت سال است که ملت مظلوم یمن مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است، دشمنانی که فقط یک کشور نیستند و بیش از ۴۴۰۰۰ غیر نظامی که ۴۲۰۰ نفر آن‌ها کودک هستند را کشته و زخمی و ۱۸۰ دانشگاه، ۱۲۸ مدرسه و مرکز آموزشی و ۱۴۷۸ مسجد را تخریب کرده اند.

حجت الاسلام زمانی می‌گوید: اگر با تشیع مشکل دارند چرا پایگاه‌های اسلام که مساجد هست را تخریب می‌کنند؛ پس دروغ می‌گویند و با تشیع مشکل ندارند بلکه دنبال اسلام آمریکایی هستند.

او گفت: اگر مسلمان نیستند کاش حداقل آزاده بودند، اما آزاده هم نیستند، چون مهم‌ترین مراکز بیان آزادی، سیره و درس آزادی و آموزش آزادی که مراکز آموزشی هست را هم تخریب کرده اند.

امام جمعه می‌گوید: اگر آزاده نیستند و با این‌ها مشکل دارند کاش حداقل انسان بودند، اما بخاطر کودک کشی، خود را از جرگه انسانیت هم خارج کرده اند.

به گفته او: امروز ملت بزرگ ایران با لبیک گویی به ندای حضرت امام و پس از ایشان لبیک گویی به ندای رهبری مثل کوه ایستاده اند و این شعار را به جامعه بین الملل مخابره کردند که؛ “ظالم‌ها بدانید؛ دوران بزن در رو تمام شده است و اگر بزنید، میخورید”.

انتهای پیام/س




یکی از شاخصه‌های مسلمانی به فکر مسلمان دیگر بودن است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? یکی از شاخصه‌های مسلمانی به فکر مسلمان دیگر بودن است