یورو ۲۰۲۴ آلمان/ رونمایی از آقای «پناندز» در تیم ملی پرتغال!

به گزارش نذیر کرمان، برونو فرناندز پس از به ثمر رساندن پنالتی خود مقابل تیم اسلوونی از هم تیمی‌های خود یک لقب عجیب گرفته است. فرناندز در دوران حضور در منچستریونایتد، اسپورتینگ و تیم ملی پرتغال توانایی‌های خود در زمینه گل کردن پنالتی را نشان داده و از ۶۰ ضربه پنالتی خود تنها ۶ مورد […]



به گزارش نذیر کرمان، برونو فرناندز پس از به ثمر رساندن پنالتی خود مقابل تیم اسلوونی از هم تیمی‌های خود یک لقب عجیب گرفته است.

فرناندز در دوران حضور در منچستریونایتد، اسپورتینگ و تیم ملی پرتغال توانایی‌های خود در زمینه گل کردن پنالتی را نشان داده و از ۶۰ ضربه پنالتی خود تنها ۶ مورد را از دست داده است. به همین دلیل هم یکی از گزینه‌های روبرتو مارتینز برای ایستادن پشت نقطه پنالتی در بازی مقابل اسلوونی بود.

این بازیکن ۲۸ ساله در ضربات پنالتی مقابل اسلوونی ضربه خود را به زیبایی وارد دروازه‌ حریف کرد تا برناردو سیلوا، هم‌تیمی او در تیم ملی و رقیبش در لیگ برتر انگلیس، یک عکس دونفره در اینستاگرام منتشر کرد و زیر آن بنویسد: همراه با دوست و پروفسور پنالتی‌ام، برونو پناندز!

لقب پناندز البته اولین باری نیست که به او اطلاق می‌شود. پیشتر در سال ۲۰۲۰ زمانی که فرناندز توسط شیاطین سرخ جذب شد، بابت توانایی‌هایش به او لقب فرناندز داده شد که البته خود او هم در اولین فصل خود ۸ پنالتی زد و این توانایی را با لباس منچستریونایتد ثبت کرد.

انتهای پیام/


یورو ۲۰۲۴ آلمان/ رونمایی از آقای «پناندز» در تیم ملی پرتغال!

منبع: بــرنا
? یورو ۲۰۲۴ آلمان/ رونمایی از آقای «پناندز» در تیم ملی پرتغال!