یارانۀ ۱۵۰ هزار تومانی برای چه کسانی واریز شد؟

فت فتو ـ گروه اقتصاد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «یارانه‌ی ۱۵۰ هزار تومانی صرفا برای افرادی واریز شد که سهام عدالت ندارند». حجت‌الله عبدالملکی افزود: «تصور برخی بر این است که به ازای هر نفر از اعضای خانواده باید ۱۵۰ هزار تومان واریز شود؛ اما چون برخی از اعضای خانواده‌ها سهام عدالت […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «یارانه‌ی ۱۵۰ هزار تومانی صرفا برای افرادی واریز شد که سهام عدالت ندارند».

حجت‌الله عبدالملکی افزود: «تصور برخی بر این است که به ازای هر نفر از اعضای خانواده باید ۱۵۰ هزار تومان واریز شود؛ اما چون برخی از اعضای خانواده‌ها سهام عدالت دارند، این ۱۵۰ هزار تومان به ازای آن افرادی که سهام عدالت ندارند، واریز شده که تعداد این افراد حدود ۲۶ میلیون نفر است».

به گزارش فت فتو به نقل از مهر سراسری، وی ۲۷ اسفندماه اظهار کرد: «در دولت بحث این شد که بخشی از این عزیزان سهام عدالت دارند و در روزهای اخیر، مبلغی به‌عنوان سود سهام عدالت برای آن‌ها واریز شده است».

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: «۲۶ میلیون نفر سهام عدالت ندارند و تصمیم بر این شد که به ازای هر نفر از این ۲۶ میلیون نفر، ۱۵۰ هزار تومان به‌عنوان عیدی به حساب سرپرست خانواده واریز شود». / الف

 




یارانۀ ۱۵۰ هزار تومانی برای چه کسانی واریز شد؟

منبع: خبر کرمان
?
یارانۀ ۱۵۰ هزار تومانی برای چه کسانی واریز شد؟

: اخبار استان کرمان – اقتصادی