یادواره ۷۵ شهید والامقام لفمجان لاهیجان با حضور استاندار گیلان

به گزارش نذیر کرمان ازگیلان ؛اسدلله عباسی استاندار گیلان در مراسم یادواره ۷۵ شهید والامقام روستای لفمجان شهرستان لاهیجان با تسلیت شهادت پرچمدار جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: سردار دلاور اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی همگی و شهید اسماعیل هنیه هدفشان تعالی دین مبین اسلام […]



به گزارش نذیر کرمان ازگیلان ؛اسدلله عباسی استاندار گیلان در مراسم یادواره ۷۵ شهید والامقام روستای لفمجان شهرستان لاهیجان با تسلیت شهادت پرچمدار جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: سردار دلاور اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی همگی و شهید اسماعیل هنیه هدفشان تعالی دین مبین اسلام و شکست رژیم صهیونسیتی بوده است و به فضل الهی این رژیم بزودی نابود می شود.

وی با بیان اینکه در مراسم یادواره شهدا باید به بازگو کردن پیام شهدا توجه ویژه شود، گفت: مردم و مسوولان در طول ۴۵ سال گذشته همواره از شهدا تمسک جستند و با توکل به شهدا و امام شهدا بر مشکلات و فتنه‌های متعدد فائق آمدند.

استاندار گیلان با تاکید بر احیای عزت دین مبین اسلام توسط امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) برای احیای اسلام، انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کرد زیرا عزت اسلام و ملت ایران در دوران ستم شاهی در حال نابودی بود و این‌چنین بعد از ۱۴۰۰ سال و از قیام امام حسین، سرانجام در سال ۵۷  اسلام بر کفر پیروز شد.

به گفته عباسی، مردم ایران بر اساس مردم سالاری دینی در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به انقلاب اسلامی آری گفته و در این راه خون‌های بسیاری را فدا کردند.

وی با بیان اینکه دشمن برای نابودی اسلام از ابزارهای مختلف در حال استفاده است، افزود: رژیم صهیونسیتی با اقدام بزدلانه خود، مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه را به شهادت رساند که این امر نشان دهنده انزوا و به استیصال رسیدن این خونخوار است‌.

استاندار گیلان، آمریکا را حامی رژیم خون آشام و کودک‌کش صهیونیستی دانست و گفت: بنیامین نتانیاهو سرکرده سازمان و رژیم تروریستی و آدم‌کش صهیونسیتی به کنگره آمریکا رفته و تمامی نمایندگان کنگره برای این فرد حیوان صفت دست زده و سپس مجوز ترور را صادر می‌کنند.

عباسی با اشاره به نقش شهید اسماعیل هنیه در تقویت حماس و جهبه مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونسیتی بیان کرد: بسیاری از اعضای خانواده شهید هنیه در غزه به شهادت رسیدند ولی شهید هنیه درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و رهرو ولایت فقیه بوده و با استعانت از سید الشهدا(ع) سرانجام به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی قبل از عملیات طوفان الاقصی سعی در عادی‌سازی روابط با کشور‌های اسلامی داشته است، افزود: حماس با عملیات شجاعانه طوفان الاقصی تمامی نقشه‌های این رژیم جنایتکار را خنثی کردند.

 استاندار گیلان دیگر هدف مهم رژیم صهیونسیتی و آمریکا را تغییر جغرافیای برخی از کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: تمامی کشورهای خاورمیانه به جز جمهوری اسلامی، تحت تاثیر اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی و آمریکا جنایتکار قرار گرفته و با بحران‌های داخلی مواجه هستند ولی در طول ۴۵ سال گذشته یک وجب از خاک وطنمان ایران جدا نشد.

عباسی با اشاره تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جبهه مقاومت بیان کرد: جبهه مقاومت امروز ایستاده و یقینا دلاور مردان سپاه عزیز، رژیم صهیونسیتی را از این اقدام خصمانه خود علیه ملت ایران و شهادت اسماعیل هنیه پاسخی سخت داده و آنان را مجازاتی سخت خواهند کرد.

وی اقدامات دولت سیزدهم در طول سه سال گذشته را بسیار مهم دانست و افزود: در طول سه سال گذشته مشکلاتی وجود داشته و دارد و ان‌شاءالله دولت چهاردهم با تشکیل کابینه وفاق ملی و در راستای منویات مقام معظم رهبری به حل مشکلات کشور پرداخته و امیدوارم ادامه دهنده راه شهید جمهور باشند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونسیتی و آمریکا دشمن واحد جمهوری اسلامی است، گفت:مسؤولان در دولت سیزدهم شبانه روز کار کرده و در گیلان اقدامات عمرانی مهمی از جمله تکمیل راه‌آهن رشت کاسپین، آزادراه منجیل رودبار، پل غیر همسطح میدان گیل، پل کابلی آستانه‌اشرفیه و ساماندهی پسماند سراوان انجام شده است.

عباسی با بیان اینکه باید بدانیم شهدا از ما مسؤولان چه انتظاری دارند، تصریح کرد: اسماعیل هنیه را بی هوا زدند، این مدل ضربه زدن کار شیاطین است، ما از این بی‌هوا زدن ها زیاد داشتیم، علی اصغر را بی هوا زدند، بی هوا سنگ بر پیشانی سیدالشهدا زدند، حضرت زهرا (س) سند فدک را گرفته بود که ناگهان در کوچه پس کوچه‌ها بی‌هوا به او حمله شد.
نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: شهید هنیه در اردوگاه و اسارت متولد شد، سه فرزند و خواهرانش به همراه ۷۰ نفر از بستگان او به شهادت رسیدند، به ایشان تهمت زدند که در قطر و ایران زندگی می‌کند، او صبر کرد بر تهمت‌ها تا اینکه در نهایت با شهادت و خونش پاسخ همه را داد و به آرزویش رسید.
وی در انتها همچنین با قدردانی از همه مردم برای همراهی در مسیر حق و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کمتر از فیض شهادت نیست.

عکاس: سیداحمدرضا کیایی

انتهای پیام/


یادواره ۷۵ شهید والامقام لفمجان لاهیجان با حضور استاندار گیلان

منبع: بــرنا
? یادواره ۷۵ شهید والامقام لفمجان لاهیجان با حضور استاندار گیلان