یادواره ۵ شهید گمنام کوهبنان برگزار شد

یادواره شهدای گمنام و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان در ایام شهادت امام جواد(ع) در کوهبنان برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ یادواره شهدای گمنام و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان در ایام شهادت امام‌جواد(ع) در کوهبنان برگزار شد.   این مراسم به‌مناسبت سالروز خاکسپاری شهدای گمنام‌ کوهبنان با […]



یادواره شهدای گمنام و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان در ایام شهادت امام جواد(ع) در کوهبنان برگزار شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ یادواره شهدای گمنام و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان در ایام شهادت امام‌جواد(ع) در کوهبنان برگزار شد.

 
این مراسم به‌مناسبت سالروز خاکسپاری شهدای گمنام‌ کوهبنان با حضور فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، اعضای شورای اداری، فرمانده انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهید آرمان علی‌وردی به روایت‌گری امین گزستانی و با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدجواد زارع و مداحی علی کدخدایی به همراه گروه دمام زنی سفیرالحسین(ع) در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان برگزار گردید.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام محمدجواد زارع با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست برگزارکنندگان یادواره در جبهه فرهنگی قدم بر می‌دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: زیارت شهدا و برگزاری یادوار بعنوان تجدید عهد و پیمان با آنان است که ما راه شما را ادامه می‌دهیم.
 
استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروزه تقابل جبهه حق و باطل در بالاترین سطح خود قرار دارد چون‌ به زمان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) نزدیک می‌شویم.
 
وی بیان کرد: طی سالیان گذشته شاهد فتنه‌های متعددی بودیم که تعدادی از افراد از کشتی انقلاب پیاده شدند.
 
حجت‌الاسلام زارع گفت: با شهادت شهید بهشتی خیلی‌ها به اشتباه خود پی بردند و گرنه عاقبت بخیر نمی‌شدند
 
وی خاطر نشان کرد: شهید رئیسی هم مظلوم بود؛ لذا با شهادت ایشان خیلی‌ها به اشتباه خود پی بردند در حالی که یار با صفای امام رضا(ع) و ولایت بود.
 
استاد حوزه و دانشگاه با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: رئیس جمهوری پرکار همانند شهید رئیسی در طول دوران گذشته نداشتیم؛ لذا خدا او را عزیز کرد.
 
وی تاکید کرد: اقتدا به شهدا در آخرالزمان باعث عاقبت بخیری است چون خون شهید جامعه را شفاف و نفاق را از بین می‌برد.
 
حجت‌الاسلام زارع گفت: خون شهید آرمان علی‌وردی باعث شد خیلی ها به بطن جامعه برگردند چون خون این شهید غبار و فتنه‌ها را کنار زد و ضمانت عاقبت بخیری خیلی‌ها شد.
 
وی ابراز کرد: شهدا اثر خود را در عالم می‌گذارند که نمونه بارز آنان شهید سلیمانی است که با شهادت سردار دل‌ها مشکل استکبار چندین برابر شد.
 
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: جامعه امام زمان فقط با خون زنده و احیا می‌شود شهید رئیسی با شهادت و مظلومیت خود اعلام کرد که رئیس جمهور با رئیس جمهور فرق می کند.
 
وی بیان کرد: عامل عاقبت به‌خیری در ولایت‌مداری است که در وصیت‌نامه شهدا خصوصاً سردار دل‌ها فراوان به آن اشاره شده شهید علی‌وردی در همین مسیر به شهادت رسید.
 
حجت‌الاسلام زارع ادامه داد: رئیس جمهور شهید چون به ولایت و رهبری وصل بود محبوب قلوب همگان شد برای ادامه راه شهدا باید در انتخابات حضوری گسترده داشته باشیم.
 
وی خاطر نشان کرد: با شهادت رئیس جمهور وفاق ملی شکل گرفت امروز خط مقدم ما در کنار شهدا احیای انتخابات است.
 
استاد حوزه و دانشگاه گفت: نیروهای مقاومت در جای جای کشورها مقام‌ معظم رهبری را فرمانده جبهه خود می‌دانند.
 
وی تاکید کرد: شاهد نامه مقام‌معظم رهبری به جوانان ایالات متحده آمریکا بودیم لذا تلاش کنیم دولتی تشکیل بدهیم که با صلابت و قدرت در برابر دشمنان قد علم کند.
 
حجت‌الاسلام زارع گفت: تلاش کنیم دولتی تشکیل بدهیم که با صلابت و قدرت در عرصه‌های بین‌المللی حضور پیدا کند و از منافع کشورمان دفاع کند و از دل آنان وعده صادق بیرون بیاید.
 
وی ابراز کرد: باید دولتی تشکیل بدهیم که جهان را مدیریت کند و زمینه شکست دشمنان را رقم بزند.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/س


یادواره ۵ شهید گمنام کوهبنان برگزار شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? یادواره ۵ شهید گمنام کوهبنان برگزار شد