یادواره شهید ایرانمنش در کرمان برگزار شد

گروه استان‌ها- یادواره شهید ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان با حضور امام جمعه کرمان و باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، یاواره حجت‌الاسلام والمسلمین شهید علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین […]

گروه استان‌ها- یادواره شهید ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان با حضور امام جمعه کرمان و باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، یاواره حجت‌الاسلام والمسلمین شهید علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و ذوالعلی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در تاریخ تمام ملت‌ها و ادیان برای شناختن انسان برتر، معیارهایی دارند اظهار داشت: در نگاه دینی ما و قرآن، سه معیار ملاک ارزشیابی انسان‌ها است که این معیارها در وجود شهدا موج می‌زند.

وی با اشاره به اینکه شهدا تقوا و خداترسی داشتند که یک معیار بزرگ است افزود: شهدا علم و فهم و درک داشتند و با این ویژگی معرفت افزایی آینده و حقیقت خدا را درک کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه شهید ایرانمنش در دو سنگر حوزه و دانشگاه به این مسیر الهی رسید ادامه داد: معیار سوم جهاد در راه خدا است و شهدا خود را در صف شهادت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه شهید ایرانمنش از زمان استبداد طاغوت، با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کرد و در جبهه‌ها نیز در کنار سایر رزمندگان حضور داشت گفت: شهید ایرانمنش یک الگوی بزرگ برای جوانان و مدیران است و در عرصه مدیریتی نیز کارهای بزرگی انجام داده است.

آیین تجلیل از خانواده شهدای استان کرمان برگزار شد + تصویر
وضعیت سرانه آموزشی کرمان قابل قبول نیست

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه شهید ایرانمنش سه ویژگی روحانی بودن، مدیرکل بودن و امام جمعه موقت بودن را دارد اظهار داشت: این شهید بزرگوار به‌عنوان شهید شاخص فرهنگی در کشور معرفی شده است.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند و برای ما آسایش و عزت آفریدند گفت: شهدا برای توسعه اسلام ناب محمدی رفتند و امروز ما میراث‌دار نعمت بزرگی هستیم که از برکت شهدا به جای مانده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه تبعیت از ولی‌فقیه و پشتیبانی از رهبر انقلاب در مسیر شهدا است بیان کرد: شهدا از ما پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه را می‌خواهند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




یادواره شهید ایرانمنش در کرمان برگزار شد

منبع: تسنــیم
? یادواره شهید ایرانمنش در کرمان برگزار شد