یادواره شهدای ۳۴ شهید دهستان سیه بنوئیه برگزار شد

مراسم یادواره سیدالشهدای مقاومت و خدمت و ۳۵۰ شهید شهرستان رابُر به میزبانی ۳۴ شهید روستای سیه بنوئیه در مدرسه جعفر طیار این دهستان برگزار شد. به گزارش  گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی  «نذیر کرمان»؛ شامگاه گذشته هم‌زمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مراسم یادواره سیدالشهدای خدمت و ۳۵۰ شهید […]


مراسم یادواره سیدالشهدای مقاومت و خدمت و ۳۵۰ شهید شهرستان رابُر به میزبانی ۳۴ شهید روستای سیه بنوئیه در مدرسه جعفر طیار این دهستان برگزار شد.

به گزارش  گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی  «نذیر کرمان»؛ شامگاه گذشته هم‌زمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مراسم یادواره سیدالشهدای خدمت و ۳۵۰ شهید شهرستان رابُر به‌ میزبانی ۳۴ شهید روستای سیه بنوئیه با سخنرانی سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، مداحی حاج‌جواد حسینخانی حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان این روستا در مدرسه جعفر طیار این دهستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابُـر ضمن خیر مقدم و قدردانی از برگزارکنندگان با تسلیت رحلت جانسوز امام و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد گفت: اصول حاکم بر زندگی امام عظیم‌الشأن بر سه نکته مهم؛ که یکی اصل دین‌مداری در همه ابعاد فردی و اجتماعی و سیاسی؛ دوم اصل قانون مداری؛ اعتقاد امام بر این بود که تخلف از قانون نظام اسلامی خلاف شرع و اسلام است و اصل سوم مردم‌داری؛ در نظر امام، مردم و اراده آن‌ها رکن جامعه و نظام محسوب می‌شد.
 

وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید هر کدام این شهدای عزیز زنده و در قید حیات بودند هم حضور حداکثری، سلامت، امنیت، رقابت و تودهنی زدن به تمام عملیات روانی دشمن انجام می‌دادند انشاءلله همواره رهرو شهدا باشیم و با انتخاب شایسته دل عزیزانمان را شاد کنیم.






































































انتهای خبر/سلیمانی

 


یادواره شهدای ۳۴ شهید دهستان سیه بنوئیه برگزار شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? یادواره شهدای ۳۴ شهید دهستان سیه بنوئیه برگزار شد