یادواره شهدای شهرستان رفسنجان برگزار شد

فت فتو/کرمان همزمان با سومین سالروز شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، یادواره شهدای شهرستان رفسنجان امروز ۱۳ دی‌ماه در معراج الشهدای حسینیه ثارالله رفسنجان با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مردم برگزار شد. حاج حسین کاجی روایت‌گر دفاع مقدس در این مراسم به بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس و سردار […]

فت فتو/کرمان همزمان با سومین سالروز شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، یادواره شهدای شهرستان رفسنجان امروز ۱۳ دی‌ماه در معراج الشهدای حسینیه ثارالله رفسنجان با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مردم برگزار شد.

حاج حسین کاجی روایت‌گر دفاع مقدس در این مراسم به بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس و سردار سلیمانی پرداخت و راز ماندگاری سردار سلیمانی را فراموش نکردن راه شهدا توسط ایشان دانست.

این جانباز دوران دفاع مقدس اخلاص و شجاعت رزمندگان و فرماندهان رفسنجان در دوران دفاع مقدس را بی‌نظیر خواند و گفت: رد پای بچه‌های رفسنجان در همه عملیات‌های دوران دفاع مقدس مشهود بود.

کاجی عنوان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی با تمام وجودش باور کرد که شهدا زنده و حاضرند، از توانمندی شهدا استفاده کرد و در زندگی‌اش شهدا را فراموش نکرد او نجوای شهدا را می‌شنید، حاج‌قاسم اگر با همه شهدای دیگر فرق داشت دلیلش این بود که صدای شهدای دیگر در گوشش بود.

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جان‌فدای امت اسلامی حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، از برشمردن بیش از ۶۰ عنوان برای سردار سلیمانی توسط رهبر فرزانه انقلاب یاد و اظهار کرد: او نمونه شاخص تربیت شده مکتب اسلام و امام است، رهبر انقلاب ایشان را صاحب یک مکتب معرفی می‌کنند و مکتب ایشان را در دو نکته صدق و اخلاص می‌دانند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری بیان کرد: مکتب یعنی اصولی که نزد یک جامعه پذیرفته شده، به آنها عمل می‌شود و از آنها دفاع می‌کند، سردار سلیمانی به تعبیر رهبر انقلاب یک مکتب است.

امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که هر مدعی ایمان، مومن نیست و هر مدعیِ ولایت، پیرو نیست، اظهارکرد: سردار سلیمانی کسی است که ادعای ولایت‌مداری و انقلابی می‌کند و در عمل موضع انقلابی می‌گیرد، با جان و مال در خدا جهاد کرد و ولایت‌مدار حقیقی است.

وی به شعار سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی با عنوان “جان فدا” اشاره کرد و گفت: اگر حاج‌قاسم خودش را جان فدای انقلاب و اسلام می‌داند در میدان عمل این را نشان می دهد.

امام جمعه رفسنجان صدق و اخلاص را دو شاخصه مکتب سردار سلیمانی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی در میادین سیاسی کارآمدتر است به خاطر اخلاص و صداقتش، امروز از ۷۰ کشور جهان در گلزار شهدای کرمان جمع شدند.

عسکری با بیان این‌مطلب که موکب‌های واقع در گلزار شهدای کرمان یادآور اربعین حسینی است یادآور شد: چه می‌شود که یک انسان از یک خانواده عشایری نه پول دارد، نه پارتی دارد نه کسی را دارد که یک جریان سیاسی بخواهد او را بالا ببرد اما با اخلاص قدم در میدان گذاشت و خداوند او را بلندآوازه کرد و می‌بینیم چگونه دلهای مشتاق مردم از سراسر دنیا به گلزار شهدای کرمان می‌آیند.

انتهای پیام




یادواره شهدای شهرستان رفسنجان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? یادواره شهدای شهرستان رفسنجان برگزار شد