یادواره شهدای برز راویز در رفسنجان برگزار شد | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ در این خطه مردم شهید پرور، ۱۲ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند. در یادواره شهدای این منطقه که عصر امروز شنبه با حضور معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور شهید، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد سید محمد حسینی در خصوص این شهدا اظهار کرد: شهدا باید الگوی […]


به گزارش نذیر کرمان؛ در این خطه مردم شهید پرور، ۱۲ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

در یادواره شهدای این منطقه که عصر امروز شنبه با حضور معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور شهید، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد سید محمد حسینی در خصوص این شهدا اظهار کرد: شهدا باید الگوی ما انسان ها باشند، آن ها در خانواده های اصیل و مذهبی به دنیا آمد ند و با نان حلال بزرگ شدند و در مسیر اهل بیت (ع) قرار گرفتند.

معاون سابق پارلمانی رییس جمهور شهید با اشاره به وجود ۱۲ شهید والامقام در برز راویز افزود: یکی از این شهدا به نام رضا کارگر برزی‌ است که در روز قدس ماه رمضان سال ۱۳۹۲ در دمشق به شهادت رسید او به عنوان هشتمین شهید مدافع حرم محسوب می شود.


وی ادامه داد: برخی ویژگی های این شهید را می توان به پرکاری و تلاشگری اشاره کرد و در همه زمینه ها اعم از طب سنتی و احکام شرعی حرف برای گفتن داشت زیرا مطالعات وی در همه زمینه ها گسترده بود.

حسینی همچنین در خصوص شهید والا مقام اسماعیل هنیه هم اظهار کرد: این روز ها در سوگ شهادت این عزیز به سر می بریم با اینکه برخی رهبران فلسطینی زندگیشان در خارج از فلسطین است اما شهید هنیه‌ در دورانی به دنیا آمد که رنج و مرارت مردم فلسطین و غزه را با تمام وجود لمس. کرد و از همان انتفاضه اول که با سنگ بود در حبه های حق علیه باطل حضور داشت، او از جمله مدیران فلسطینی بود که سه سال در زندان به سر برد.

وی تصریح کرد: ۶۰ نفر از خانواده شهید همیشه در جنگ به شهادت رسیدند و آن ها دست از مقاومت و ایستادگی برنداشتند.

حسینی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که حتما بابت این عمل ننگینشان مجازات سختی در پیش روی دشمنان و اسزائیل خواهد بود و آن ها میهمان ما را به شهادت رساندند و کشور ما حتما پاسخ کوبنده و قاطع را در برابر این ظلم خواهد داد.


انتهای پیام/

منبع: نذیر کرمان
?یادواره شهدای برز راویز در رفسنجان برگزار شد : اخبار استان کرمان – رفسنجان