گل‌محمدی پس از نارضایتی از تساوی: باید استادیوم بیشتر پر باشد | اخبار کرمان و شهرستان ها

سرمربی فولاد خوزستان از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان ناراضی است. به گزارش نذیر کرمان، یحیی گل محمدی پس از تساوی خانگی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: این نتیجه‌ای نبود که باتوجه به نوع بازی لایق آن باشیم. در ۲۰ دقیقه ابتدایی حریف بهتر بود ولی تیم ما رفته رفته بهتر شد.  او ادامه داد: […]



سرمربی فولاد خوزستان از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان ناراضی است.

به گزارش نذیر کرمان، یحیی گل محمدی پس از تساوی خانگی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: این نتیجه‌ای نبود که باتوجه به نوع بازی لایق آن باشیم. در ۲۰ دقیقه ابتدایی حریف بهتر بود ولی تیم ما رفته رفته بهتر شد. 

او ادامه داد: نیمه دوم بازیکنانم می‌توانستند از فرصت‌ها استفاده کنند و بازی را ببریم. از تلاش بازیکنانم تشکر می‌کنم. روزهای سختی را گذراندند و هماهنگی تیم راحت نیست. به حمایت هوداران نیاز داریم. کار زیاد و سختی داریم و باید کنار هم از این روزها بگذریم و تیم شایسته‌ای بسازیم تا هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند.

گل‌محمدی همچنین گفت: امروز انتظار داشتم که استقبال بیشتری از بازی شود ولی تعداد صندلی‌هایی که پر شد به صورتی بود که انتظار داریم در بازی‌های آینده این تعداد از صندلی‌ها خالی باشد. باید بیشتر استادیوم پر باشد. همه بازیکنانم انگیزه زیادی دارند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند و بر همین اساس نیاز به دلگرمی و حمایت بیشتری داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم شاهد استادیوم پرتر و هم شاهد این باشیم که در زمین خودمان برنده بازی باشیم.

انتهای پیام


گل‌محمدی پس از نارضایتی از تساوی: باید استادیوم بیشتر پر باشد

منبع: ایـسنا
? گل‌محمدی پس از نارضایتی از تساوی: باید استادیوم بیشتر پر باشد