گلایه مجدد استاندار کرمان از عدم همکاری برخی مدیران با سرمایه‌گذاران

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان از عدم همکاری برخی مدیران با سرمایه‌گذاران و تعلل در پاسخ به استعلام‌ها گلایه کرد. به گزارش نذیر کرمان، پانزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان صبح امروز ۲۲ شهریور ماه برگزار و به امهال تسهیلات دریافتی ۲۷ طرح کشاورزی و مشکلات چند طرح در حوزه صنعت، معدن و […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان از عدم همکاری برخی مدیران با سرمایه‌گذاران و تعلل در پاسخ به استعلام‌ها گلایه کرد.

به گزارش نذیر کرمان، پانزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان صبح امروز ۲۲ شهریور ماه برگزار و به امهال تسهیلات دریافتی ۲۷ طرح کشاورزی و مشکلات چند طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت رسیدگی شد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد تا در فرصت کوتاه باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات تملک دارایی اقدام کنند و افزود: اعتبارات جاری دستگاه‌ها را براساس عملکردشان در اعتبارات تملک لحاظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی که اعتبارات تملک آنها برگشت بخورد در پرداخت اعتبارات هزینه‌ای آنها با محدودیت عمل خواهیم کرد.  

فداکار همچنین از عدم همکاری برخی مدیران با سرمایه‌گذاران و تعلل در پاسخ به استعلام‌ها گلایه کرد و با اشاره به پروژه شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در رفسنجان گفت: یک سرمایه‌گذار مشترک در رفسنجان و یزد به صورت همزمان، احداث نیروگاه خورشیدی را آغاز کرده و در حالی که پروژه یزد در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، در رفسنجان هنوز درگیر مجوزهاست. 

استاندار کرمان گفت: نیروگاه خورشیدی که هیچگونه آلودگی زیست محیطی، آب و غیره را ندارد و انرژی پاک محسوب می‌شود، چرا باید معطل مجوز بماند؟ در حالی که می‌تواند ۱۰۰۰ مگاوات برق خورشیدی تولید کند. 

وی گفت: مدیرانی که نمی‌خواهند همکاری کنند و یا توان اجرای کار ندارند، برای چه می‌مانند؟

انتهای پیام




گلایه مجدد استاندار کرمان از عدم همکاری برخی مدیران با سرمایه‌گذاران

منبع: ایـسنا
? گلایه مجدد استاندار کرمان از عدم همکاری برخی مدیران با سرمایه‌گذاران