گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه صداقت شهید سلیمانی است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است و امیدواریم به‌فضل الهی این رویکرد روز‌افزون پیش رود. حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است و امیدواریم به‌فضل الهی این رویکرد روز‌افزون پیش رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی گفت: عظمت اقدامات سیدالشهدا جبهه مقاومت را یاد می‌کنیم و مقام آنان را بزرگ می‌دانیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سردار سپهبد شهید سلیمانی، مالک‌اشتر زمان، تحت امر مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای، جبهه مقاومت را در منطقه زنده کرد و این کار مهم و بزرگ را با اخلاص و تدبیر پیش برد.

وی با تأکید بر اینکه سپهبد شهید سلیمانی توانست مقاومت را به‌عنوان یک مکتب مستقر کند، عنوان کرد: گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است و امیدواریم به‌فضل الهی این رویکرد روز‌افزون پیش رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی با بیان اینکه جامعه امروز ما و به‌ویژه جوانان ما باید به خصلت‌های شهید سلیمانی توجه کنند، خاطرنشان کرد: شایسته است دولت و ملت در ارائه این حقیقت عظیم تلاش کنند.

انتهای خبر/م




گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه صداقت شهید سلیمانی است

منبع:آرمـان
? گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه صداقت شهید سلیمانی است