گزارش تکمیلی از وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سیرجان _شهربابک

فت فتو/کرمان رئیس اورژانس کرمان جزئیات تکمیلی حادثه انحراف اتوبوس در محور سیرجان به شهربابک را اعلام کرد. دکترسیدمحمد صابری امروز هشتم مردادماه در این رابطه اظهار کرد: از ۲۲ مصدوم حادثه انحراف اتوبوس از مسیر که بامداد امروز در محور سیرجان به شهربابک رخ داد،  ۱۶ مصدوم به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک و ۶ […]

فت فتو/کرمان رئیس اورژانس کرمان جزئیات تکمیلی حادثه انحراف اتوبوس در محور سیرجان به شهربابک را اعلام کرد.

دکترسیدمحمد صابری امروز هشتم مردادماه در این رابطه اظهار کرد: از ۲۲ مصدوم حادثه انحراف اتوبوس از مسیر که بامداد امروز در محور سیرجان به شهربابک رخ داد،  ۱۶ مصدوم به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک و ۶ مصدوم به بیمارستان امام رضا(علیه السلام) سیرجان منتقل شدند.

وی افزود: طبق گزارش دریافتی از بیمارستان های فوق تا ساعت ۹ صبح، از ۱۶ مصدوم انتقال یافته به بیمارستان ولیعصر(عج) شهربابک، ۱۰ مصدوم بعد از دریافت خدمات درمانی مناسب ترخیص شدند و ۵ مصدوم برای ادامه روند درمانی در بیمارستان بستری می باشند که حال عمومی یک نفر وخیم گزارش شده است.

صابری تصریح کرد: یک مصدوم نیز جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: همچنین از ۶ مصدوم انتقال یافته به بیمارستان امام رضا(علیه السلام) سیرجان، ۳ نفر ترخیص و ۳ نفر با حال عمومی مساعد بستری و تحت مراقبت هستند.

گفتنی است: ساعت ۱:۱۴ بامداد امروز شنبه (۸ مرداد ماه)در پی گزارش انحراف از مسیر اتوبوس مسیر بندر عباس به یزد در محور سیرجان به شهربابک(۴۰ کیلومتری شهربابک) ۸ تیم فوریت های پزشکی با همکاری یک تیم از مرکز درمانی ذوب مس خاتون آباد به محل حادثه اعزام شدند و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب، تمامی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

مصدومان این حادثه شامل ۱ کودک دختر ۱۲ ساله و ۲ پسر ۱۰ و ۱۴ ساله، ۹ مَرد و ۱۰ زن با رده سنی ۲۴ الی ۶۳ ساله هستند.

انتهای پیام




گزارش تکمیلی از وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سیرجان _شهربابک

منبع: ایـسنا
? گزارش تکمیلی از وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سیرجان _شهربابک