گزارشی از نذیر کرمان: سازمان بورس بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری نظارت جدی دارد

رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار از نظارت جدی این سازمان بر عملکرد صندوق‌ها، از جمله رعایت قوانین و مقررات، حقوق سرمایه‌گذاران و ارائه اطلاعات صحیح خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، علی اکبر ایرانشاهی با اشاره به پیگیری‌های سازمان بورس برای جلوگیری از تبلیغات گمراه کننده توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری، […]

رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار از نظارت جدی این سازمان بر عملکرد صندوق‌ها، از جمله رعایت قوانین و مقررات، حقوق سرمایه‌گذاران و ارائه اطلاعات صحیح خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، علی اکبر ایرانشاهی با اشاره به پیگیری‌های سازمان بورس برای جلوگیری از تبلیغات گمراه کننده توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری، گفت: این سازمان با جدیت تمام بر فعالیت صندوق‌ها نظارت می‌کند تا حقوق سرمایه‌گذاران به بهترین نحو حفظ شود.

رعایت نصاب سپرده بانکی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری

ایرانشاهی در ادامه به تغییر نصاب سپرده بانکی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت از ۵۰ درصد به ۴۰ درصد از پایان مرداد ماه اشاره کرد و گفت: مدیران صندوق‌ها موظف هستند تمهیدات لازم را به منظور رعایت این نصاب تا پایان مهلت مقرر انجام دهند.

** برخورد با متخلفان**

رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری در پایان تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از ارکان صندوق‌های سرمایه‌گذاری، با فرد متخلف برخورد و پرونده انضباطی به هیات رسیدگی به تخلفات ارجاع خواهد شد.

#صندوق_سرمایه‌گذاری #سازمان_بورس #نظارت #سرمایه‌گذاری #نذیر_کرمان

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://nazirkerman.ir/home/ مراجعه کنید.

 

نظارت جدی سازمان بورس بر تبلیغات گمراه کننده صندوق‌های سرمایه‌گذاری

منبع: بــرنا
? نظارت جدی سازمان بورس بر تبلیغات گمراه کننده صندوق‌های سرمایه‌گذاری