گروهك منافقين زمان ما همانند خوارج عصر اميرالمؤمنين(ع) هستند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوارج زمان ما، گروهک منافقین مانند خوارج زمان امیرالمؤمنین علیه‌السلام هستند. حجت‌الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به جنایات متعدد گروهک منافقین با بیان این‌که گروهك منافقين زمان ما شبیه خوارج عصر اميرالمؤمنين(ع) علی علیه‌السلام هستند، […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوارج زمان ما، گروهک منافقین مانند خوارج زمان امیرالمؤمنین علیه‌السلام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به جنایات متعدد گروهک منافقین با بیان این‌که گروهك منافقين زمان ما شبیه خوارج عصر اميرالمؤمنين(ع) علی علیه‌السلام هستند، گفت: گروهک منافقین آیه‌ قرآن می‌خواندند، خطبه‌ نهج‌البلاغه می‌خواندند، ادّعای دینداری می‌كردند، خودشان را از همه مسلمان‌تر و انقلابی‌تر می‌دانستند؛ آن وقت بمب‌گذاری می‌كردند و ناگهان یك خانواده، بزرگ و كوچك و بچه و صغیر و همه كس را به هنگام افطار ماه رمضان می‌كشتند! چرا که اعضای آن خانواده طرفدار امام و انقلاب بودند.  بمب‌گذاری می‌كردند و یك جمعیتی بی‌گناه را نابود می‌كردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: گروهک منافقین شهید محراب هشتاد ساله، آن مجاهد فی سبیل‌اللَّه را با استفاده از بمب‌گذاری به شهادت رساندند. آنان چهار، پنج شهید محراب از علمای مؤمن عالم فاضل برجسته را كشتند.

وی بیان کرد: خوارج زمان ما، گروهک منافقین مانند خوارج زمان امیرالمؤمنین که عبداللَّه‌بن‌خبّاب را می‌كشند؛ شكم عیالش را كه حامله بود، می‌شكافند، جنین او را هم كه یك جنین مثلاً چند ماهه بود، نابود و مغزش را نیز متلاشی می‌كنند! چرا که آنان طرفدار امام علی علیه‌السلام بودند و باید نابود و كشته شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اظهار کرد: خوارج كسانی‌اند که با تمسك ظاهر به دین، با تمسك به آیات قرآن، حفظ كردن قرآن، حفظ كردن نهج‌البلاغه، به برخی از امور دینی در ظاهر اعتقاد نشان می‌دادند؛ اما با آن اساس دین مخالفت می‌كردند. دم از خدا می‌زدند؛ اما نوكری حلقه به گوش شیطان بودند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: منافقین یك روز آن طور ادعاهایی داشتند؛ بعد برای مبارزه با انقلاب، امام و نظام جمهوری اسلامی، با آمریكا و صهیونیست‌ها و صدام و با هر كس دیگر حاضر بودند كار كنند و نوكریشان را انجام دهند.

انتهای خبر/م




گروهك منافقين زمان ما همانند خوارج عصر اميرالمؤمنين(ع) هستند

منبع:آرمـان
? گروهك منافقين زمان ما همانند خوارج عصر اميرالمؤمنين(ع) هستند