گرمتر شدن ۲.۵ درجه‌ای کرمان در ۵۰ سال اخیر

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: در ۵۰ سال گذشته استان حدود ۲.۵ درجه گرمتر شده و سرعت کاهش بارش‌های کرمان بسیار افزایش یافته است. علی رشیدی صبح امروز ششم آذرماه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان اظهار کرد: انتقال آب از خلیج فارس به کرمان یک […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: در ۵۰ سال گذشته استان حدود ۲.۵ درجه گرمتر شده و سرعت کاهش بارش‌های کرمان بسیار افزایش یافته است.

علی رشیدی صبح امروز ششم آذرماه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان اظهار کرد: انتقال آب از خلیج فارس به کرمان یک افسانه بود و خوشبختانه این افسانه به واقعیت پیوست و کرمان تشنه را به دریا متصل کرد.

وی خلق کردن اقدامات ماندگاری را از اهداف مدیریت دانست و بیان کرد: طرح جامع تامین آب شرب استان توسط شرکت آب منطقه‌ای کرمان تدوین شده که در این طرح برای همه مناطق استان طرح‌های تامین آب شرب پیش بینی شده و متناسب با این طرح‌ها، پروژه‌های بزرگی برای آبرسانی به مردم تعریف شده و با توجه به وضعیت منابع آب زیرزمینی، تامین آب شرب اکثر مناطق استان به سمت تامین از محل منابع آب سطحی و آب دریا تعریف شده است.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان عنوان کرد: در ۵۰ سال گذشته استان حدود ۲.۵ درجه گرمتر شده و سرعت کاهش بارش‌های کرمان بسیار افزایش یافته است.

وی مدیریت آب را یک موضوع فرابخشی دانست و اظهار کرد: باید در استان کرمان دولت آب تشکیل دهیم و با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل زیرساخت‌های آبی تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: عدم مدیریت بهره‌وری آب یکی از مشکلات ماست.

وی بر لزوم انتخاب مدیران از نیروهای درون سازمانی تاکید کرد و گفت: در بخش‌هایی از مناطق استان با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

گفتنی است: در این آیین از زحمات ۳۱ ساله علی رشیدی در صنعت آب تقدیر و حمید علیدادی سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام 




گرمتر شدن ۲.۵ درجه‌ای کرمان در ۵۰ سال اخیر

منبع: ایـسنا
? گرمتر شدن ۲.۵ درجه‌ای کرمان در ۵۰ سال اخیر