گرد و غبار شدید در محورهای رودبار و قلعه گنج/ کاهش دید افقی کمتر از ۱۰ متر

فت فتو/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: ساعاتی پیش وقوع طوفان شدید در حوزه تالاب جازموریان سبب بروز پدیده گرد و غبار شدید در حوزه شهرستانهای رودبار جنوب و قلعه گنج‌ شده است. مجتبی رئیسی عصر سوم مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس […]

فت فتو/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: ساعاتی پیش وقوع طوفان شدید در حوزه تالاب جازموریان سبب بروز پدیده گرد و غبار شدید در حوزه شهرستانهای رودبار جنوب و قلعه گنج‌ شده است.

مجتبی رئیسی عصر سوم مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس گزارش گشتهای راهداری در این شهرستانها هم اکنون میزان دید افقی در محورهای رودبار جنوب به زهکلوت و   محور قلعه گنج – رمشک به کمتر از ۱۰ متر کاهش یافته است.

وی از رانندگان خواست با توجه به کاهش دید افقی در جاده های حوزه رودبار جنوب و قلعه گنج جوانب احتیاط را رعایت و از تردد غیرضرور در محورها به ویژه در محور زهکلوت و رمشک خودداری کنند.

معاون راهداری جنوب کرمان بیان کرد: با توجه به تردد تریلرهای حامل سوخت در منطقه رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند و حتما از سلامت چراغ های خودرو اطمینان حاصل نمایند.

رئیسی با اشاره به اینکه مرکز مدیریت اطلاعات  راه ها و حمل و نقل با شماره ۱۴۱ به صورت شبانه روزی پاسخگوی رانندگان و مخاطبان است.

انتهای پیام




گرد و غبار شدید در محورهای رودبار و قلعه گنج/ کاهش دید افقی کمتر از ۱۰ متر

منبع: ایـسنا
? گرد و غبار شدید در محورهای رودبار و قلعه گنج/ کاهش دید افقی کمتر از ۱۰ متر