کیفی‌گرایی در عرصه آموزش عالی ضروری است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی، بازنگری در سیاست‌ها و کیفی‌گرایی در عرصه آموزش عالی لازم است. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دانشگاه، فاطمه معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نوراستان کرمان به همراه حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، فرهادیان معاون آموزشی […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی، بازنگری در سیاست‌ها و کیفی‌گرایی در عرصه آموزش عالی لازم است.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دانشگاه، فاطمه معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نوراستان کرمان به همراه حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی، خلیلی نژاد معاون اجرایی و جمعی از مدیران ستاد استان با دکتر فداکار استاندار کرمان دیدار کردند.
در ابتدای این جلسه، معین الدینی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مراکز و واحدهای استان، دانشگاه پیام نور را بزرگترین دانشگاه دولتی کشور توصیف کرد و افزود: دانشگاه پیام نور با بومی گزینی، ضمن تلاش در جهت تحقق عدالت آموزشی، کاهش قابل ملاحظه ای در هزینه های تحصیلی خانواده ها ایجاد کرده و با محتوا محور بودن و سنجش های استاندارد، باعث افزایش کیفیت آموزشی و موفقیت های چشمگیر فارغ التحصیلان دانشگاه در مقاطع تحصیلی بالاتر شده است.
فداکار استاندار کرمان در ادامه این جلسه بر به روز بودن و استفاده از فناوری های نوین در پشبرد اهداف علمی دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه پیام نور یک ظرفیت خوبی برای استان کرمان است و ما آماده هرگونه همکاری در مسیر پیشرفت اهداف این دانشگاه هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی، بازنگری در سیاست ها و کیفی گرایی در عرصه آموزش عالی وجود دارد و لازم است، پیگیری های لازم برای جذب اعتبار برای پروژه های نیمه تمام دانشگاه صورت گیرد و ضمن هماهنگی با سازمان مرکزی دانشگاه و با توجه به اولویت بندی آنها، از ظرفیت معین های اقتصادی برای حل برخی مشکلات واحدهای جنوب استان استفاده شود.
همچنین در این جلسه فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی استان ضمن اشاره به بازدید های انجام شده از واحدهای جنوب استان، بر حل مشکلات این واحدها از طریق معین های اقتصادی و بودجه های محرومیت زدایی تاکید و ابراز امیدواری کرد با نظر مساعد استاندار محترم  شاهد رفع مشکلات این واحدها باشیم.

انتهای پیام




کیفی‌گرایی در عرصه آموزش عالی ضروری است

منبع: ایـسنا
? کیفی‌گرایی در عرصه آموزش عالی ضروری است