کودکان محبوس در اتاق توسط آتش‌نشانان نجات یافتند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از نجات کودکان محبوس در اتاق توسط آتش‌نشانان کرمانی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی کرمان، ابراهیم بابایی از نجات دو کودک محبوس در دو عملیات توسط آتش‌نشانان خبر داد . مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از نجات کودکان محبوس در اتاق توسط آتش‌نشانان کرمانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی کرمان، ابراهیم بابایی از نجات دو کودک محبوس در دو عملیات توسط آتش‌نشانان خبر داد .

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی درباره این حادثه گفت: طی تماس‌های تلفنی شب گذشته دو خانواده با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی کرمان مبنی‌بر محبوس شدن دو کودک در بلوار معلم و بلوار ابوالفضل(ع)، گروه واکنش سریع امداد و نجات ایستگاه شماره ٢ به سرعت به محل های اعلام شده اعزام شدند .

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در منزل این کودکان، مشاهده کردند؛ که کودکان پس از ورود به اتاق درب را بسته‌اند و به‌دلیل خرابی قفل داخل اتاق محبوس شدند.

ابراهیم بابایی در پایان خاطر نشان کرد: نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی با استفاده از ابزار مرتبط قفل درب را باز کرده و کودکان را که در سلامت کامل بودند، خارج ساختند.

انتهای خبر/ طهماسبی




کودکان محبوس در اتاق توسط آتش‌نشانان نجات یافتند

منبع:آرمـان
? کودکان محبوس در اتاق توسط آتش‌نشانان نجات یافتند