کهکشانی‌ها وارد می‌شوند! | اخبار کرمان و شهرستان ها

پرونده هفته نخست لیگ‌برتر فوتبال با برگزاری ۵ دیدار بسته می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، بیست‌ و چهارمین دوره لیگ‌ برتر فوتبال از روز گذشته (پنج‌شنبه) و با برگزاری ۳ دیدار آغاز شده است. در روز نخست، پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن متوقف شد. ملوان با یک گل بر گل‌گهر فائق آمد و نتیجه مصاف آلومینیوم اراک […]



پرونده هفته نخست لیگ‌برتر فوتبال با برگزاری ۵ دیدار بسته می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، بیست‌ و چهارمین دوره لیگ‌ برتر فوتبال از روز گذشته (پنج‌شنبه) و با برگزاری ۳ دیدار آغاز شده است.

در روز نخست، پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن متوقف شد. ملوان با یک گل بر گل‌گهر فائق آمد و نتیجه مصاف آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان به تساوی بدون گل انجامید.

هفته اول لیگ‌برتر فوتبال ایران امروز (جمعه) با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد. استقلال، سپاهان و تراکتور هم که در زمره پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ‌برتر قرار دارند؛ نمایش خود را از امروز آغاز می‌کنند.

مس‌رفسنجان – تراکتور

ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تراکتور یکی از فعال‌ترین چهره‌های بازار نقل‌ و انتقالات تابستانی لیگ‌ برتر بود. تی‌تی‌ها پس از استخدام دراگان اسکوچیچ، ۳ ستاره فصل گذشته پرسپولیس را جذب کردند و با انتقال ۵ بازیکن دیگر به فهرست‌شان، سیمای ترکیب خود برای فصل جدید را دستخوش تغییر کردند.

هواداران پرشور تراکتور منتظر رونمایی از تیم جذاب اِسکو هستند و باید دید عملکرد نسخه کهکشانی تی‌تی‌ها در هفته نخست چگونه خواهد بود.

در سمت مقابل مس‌رفسنجان، محرم نویدکیا را برای فصل جدید حفظ کرده است. آن‌ها امیدوارند روند روبه بهبود خود در نیم فصل دوم فصل گذشته را تکرار کنند.

سپاهان – چادرملو اردکان

۱۹:۱۵

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

طلایی‌پوشان اصفهانی که در بازار تابستانی نقل‌وانتقالات سیمایی جوان به خود گرفته‌اند به دیدار تیم تازه وارد چادرملو اردکان خواهند رفت.

شاگردان مورایس اخیراً با شکست برابر شباب الاهلی در مرحله مقدماتی لیگ نخبگان، فرصت حضور در سطح اول آسیا را از دست دادند و به دنبال شروع پرقدرت در لیگ‌برتر هستند.

اردکانی‌ها نیز برای اولین بار پای به این رقابت‌ها می‌گذارند. فضای لیگ‌برتر برای آن‌ها غریب است اما مطمئناً قرارگیری برابر سپاهان فرصت خوبی برای دیده شدن را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

هوادار- خیبر خرم‌آباد

۱۹:۳۰

ورزشگاه شهدای شهر قدس

بنفش‌پوشان پایتخت فصل گذشته را با نتایج بدی به پایان بردند. آن‌ها درحالی که نیمکت‌شان را به مهدی رحمتی سپرده‌اند با سیمایی جدید پای به لیگ بیست‌وچهارم می‌گذارند.

در نقطه مقابل، خیبر خرم‌آباد پس از چند فصل تلاش فاتح لیگ دسته اول شد و به سطح اول فوتبال ایران رسید. عملکرد آن‌ها در نقل‌ و انتقالات تابستانی قابل قبول بوده و مشتاقانه منتظر اولین بازی لیگ‌برتری‌شان هستند.

شمس‌آذر – استقلال

۱۹:۳۰

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

بی‌تردید شمس‌آذر یکی از شگفتی‌های فصل گذشته بود. آن‌ها اما شرایط عجیب‌وغریبی در نقل‌وانتقالات تابستانی تجربه کردند.

در مقطعی دقیقی از شمس‌آذر جدا شد و مازیار زارع بر روی نیمکت نشست؛ اما در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ دوباره دقیقی سرمربی شمس آذر شد.

فهرست قزوینی‌ها دستخوش تغییرات بسیاری شده و شرایط جالبی بر این تیم حاکم نیست.

استقلال در زمره موفق‌ترین تیم‌ها در بازار تابستانی نقل‌وانتقالات لیگ‌برتر لقب می‌گیرد. آن‌ها پس از حفظ جواد نکونام، دست به خریدهای جذابی زده‌اند و باید دید عملکرد آبی‌ها در ابتدای لیگ بیست‌وچهارم چگونه خواهد بود.

نکته جالب این که تقابل شمس آذر و استقلال نیز همانند مصاف پرسپولیس و ذوب آهن با VAR برگزار خواهد شد.

نساجی – فولاد

ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

قائمشهری‌ها، ساکت الهامی را روی نیمکت خود حفظ کرده‌اند. آن‌ها لیگ را در شرایط بهتری نسبت به فصل قبل آغاز خواهند کرد.

فولاد که فصل گذشته برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کرد، تیم خود را دستخوش تغییرات بسیاری کرده است. گل‌محمدی خریدهای نسبتاً خوبی در نقل‌وانتقالات داشته و آماده شروع ماجراجویی خود در اهواز است.

انتهای پیام


کهکشانی‌ها وارد می‌شوند!

منبع: ایـسنا
? کهکشانی‌ها وارد می‌شوند!