کمک میلیاردی خیر داوطلب به ۵۵ خانوار سیل زده کرمان

کرمان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع اقلام زیستی و مایحتاج به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۵۵ خانوار متاثر از سیل توسط یک خیر داوطلب خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همه ساله در فصل‌های مختلف سال در اثر بارندگی‌های شدید، طغیان […]



کرمان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع اقلام زیستی و مایحتاج به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۵۵ خانوار متاثر از سیل توسط یک خیر داوطلب خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همه ساله در فصل‌های مختلف سال در اثر بارندگی‌های شدید، طغیان رودخانه‌ها، سیل و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، علی الخصوص در جنوب و شرق استان کرمان رخ می‌دهد.

وی با اشاره به وقوع سیل و بارندگی در اردیبهشت ماه سال جاری در ۱۴ شهرستان افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با هماهنگی سازمان داوطلبان و همکاری بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، ۲۲۰ دستگاه لوازم خانگی و ۱۶۵ تخته فرش و پتو به ارزش ریالی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بین ۵۵ خانواده متأثر از سیل توزیع کرده است.

وی افزود: این اقلام زیستی در شهرستان‌های کهنوج، ریگان، بم، رودبار جنوب، جازموریان، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، منوجان، قلعه گنج، راور، زرند، کرمان و رابر توزیع شده است.

کد خبر ۶۱۳۵۴۲۲


کمک میلیاردی خیر داوطلب به ۵۵ خانوار سیل زده کرمان

منبع: مــهر
? کمک میلیاردی خیر داوطلب به ۵۵ خانوار سیل زده کرمان