کمبود معلم مرد، مشکل مهم شهربابک | اخبار استان کرمان

سرپرست اداره آموزش‌ و پرورش شهربابک گفت: کمبود نیروی انسانی مرد و نبودن توازن جنسیتی معلمان مشکل اصلی این سازمان در شهربابک است. یاسر فتاحیان در گفتگو با خبرنگار شهرستان‌های «نذیر کرمان»، به برخی مشکلات حوزه آموزش و پرورش در شهربابک از جمله فضای فیزیکی فرسوده اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی مرد و […]




سرپرست اداره آموزش‌ و پرورش شهربابک گفت: کمبود نیروی انسانی مرد و نبودن توازن جنسیتی معلمان مشکل اصلی این سازمان در شهربابک است.

یاسر فتاحیان در گفتگو با خبرنگار شهرستان‌های «نذیر کرمان»، به برخی مشکلات حوزه آموزش و پرورش در شهربابک از جمله فضای فیزیکی فرسوده اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی مرد و نبودن توازن بین نیروی زن و مرد مشکل اصلی شهرستان شهربابک است.
 
سرپرست اداره آموزش‌ و پرورش شهربابک افزود: طی صحبتی که با محمد نویدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی داشتیم، برای بالابردن ظرفیت نیرویی مردان در آموزش‌ و پرورش شهربابک پیشنهاداتی از جمله جذب نیروی مرد غیربومی ارائه شده‌ است.
 
وی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان بیش‌تر شده ولی نیروی انسانی مرد کاهش یافته‌ است، تصریح کرد: در حوزه ستادی ما باید ۶۰ نفر نیروی کار داشته باشیم در حالی که ۳۵ نفر نیرو داریم.
 
فتاحیان در ادامه با بیان اینکه ۴۶ پیش‌دبستانی‌ فعال در شهربابک داریم اظهار کرد: امسال حدود ۷۰۰ نفر از کودکان در پیش‌دبستانی یک و حدود هزار و ۵۰۰ نفر در پیش‌دبستانی دو مشغول به تحصیل می‌شوند.
 
وی بیان کرد: نرخ شهریه پیش‌دبستانی‌ها را سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک که زیر نظارت آموزش‌و‌پرورش در سال ۱۴۰۰ تاسیس شد، مشخص می‌کند، نرخ شهریه تعیین شده چاپ و در محل پیش‌دبستانی نصب می‌شود.
 
فتاحیان خاطرنشان کرد: اگر مدیری نرخی بیش‌تر از آنچه مصوب شده از والدین دانش‌آموز دریافت کند به بازرسی آموزش‌ و‌ پرورش اطلاع داده‌ شود تا با متخلف برخورد جدی صورت گیرد، اما تا به‌حال چنین موردی در شهربابک نبوده‌است.
 
انتهای خبر/ شهربابک


کمبود معلم مرد، مشکل مهم شهربابک

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کمبود معلم مرد، مشکل مهم شهربابک