کم‌آبی در کشور ادامه دارد

فت فتو ـ گروه اقتصاد:سخنگوی صنعت آب کشور دربارۀ درباره آخرین اقدامات وزارت نیرو برای بارورسازی ابرها گفت:«امسال در قانون بودجه،مصوبه‌ای برای ایجاد سازمانی در این خصوص در نظر گرفته شد و بارورسازی ابرها در دستور کار قرار دارد اما بارش‌های اخیر ارتباطی با این مسئله ندارند». فیروز قاسم‌زاده دربارۀ آخرین وضعیت بارندگی‌ها در کشور […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:سخنگوی صنعت آب کشور دربارۀ درباره آخرین اقدامات وزارت نیرو برای بارورسازی ابرها گفت:«امسال در قانون بودجه،مصوبه‌ای برای ایجاد سازمانی در این خصوص در نظر گرفته شد و بارورسازی ابرها در دستور کار قرار دارد اما بارش‌های اخیر ارتباطی با این مسئله ندارند».

فیروز قاسم‌زاده دربارۀ آخرین وضعیت بارندگی‌ها در کشور نیز اظهار کرد:«بارندگی‌ها نسبت به متوسط نرمال ۱۷ درصد کاهش داشته است».

وی افزود:«با توجه به اینکه سال گذشته سال کم‌آبی بود،امسال نیز وارد یک سال کم‌آب شده‌ایم. هر چند که میزان ورودی سدها پنج درصد افزایش داشته اما اکنون شاهد کاهش ۱۸ درصدی مخازن در سدهای کشور هستیم».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا،وی ۶ شهریورماه در بخش دیگری از سخنان خود دربارۀ تاثیر قطع آب مشترکان پرمصرف بیان کرد:«این مسئله اثرات بازدارنده‌ای را بر جای گذاشت. به گونه‌ای که علی‌رغم کاهش بارندگی‌ها و افزایش گرمای هوا میزان مصرف آب مانند سال گذشته بود».

او با بیان اینکه در تابستان امسال تنها آب ۹ مشترک پرمصرف به صورت موقتی قطع شد،ادامه داد:«ساعت پیک مصرف آب از ۹ تا ۱۱،۱۴ تا ۱۶ و ۲۱ تا ۲۳ است و اگر مشترکان در این ساعت میزان مصرف را رعایت کنند با مشکلات جدی مواجه نخواهیم شد». / الف




کم‌آبی در کشور ادامه دارد

منبع:خبر کرمان
?

کم‌آبی در کشور ادامه دارد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی