کلنگ‌زنی فاز دوم مصلی رودبار جنوب

طی مراسمی با حضور مسئولان کلنگ عملیات اجرایی فاز دوم مصلی شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.  به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مصلی به عنوان یک نهاد مقدس علاوه بر اقامه نماز جمعه به عنوان یک مرکز فرهنگی در هر منطقه بسیار قابل توجه است. شهرستان رودبار جنوب دومین شهرستان پرجمعیت […]



طی مراسمی با حضور مسئولان کلنگ عملیات اجرایی فاز دوم مصلی شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.

 به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مصلی به عنوان یک نهاد مقدس علاوه بر اقامه نماز جمعه به عنوان یک مرکز فرهنگی در هر منطقه بسیار قابل توجه است.

شهرستان رودبار جنوب دومین شهرستان پرجمعیت جنوب استان کرمان که مصلی این شهرستان جوابگوی جمعیت چند هزار نفری این شهرستان نبود.

کلنگ عملیات اجرایی فاز دوم مصلی رودبار جنوب به مساحت ۶۷۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد تومان با حضور مسئولان هم‌زمان به مناسبت سالروز اولین نماز جمعه کشور بر زمین زده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب ‌در این مراسم ساخت مصلی را نشان و نمودی از آبروی اعتقادی آن منطقه دانست و ابراز کرد: نماز جمعه از پشتوانه‌های نظام اسلامی و انقلاب ما است که این سنگر دشمن را با ناکامی و یأس و ناامیدی مواجه کرده است.

افشارمنش حضور گسترده مردم این منطقه را در نماز جمعه یک ظرفیت ممتاز در نشان دادن وحدت و همدلی در جامعه برشمرد و بیان کرد: حضور جوانان در نمازهای جمعه و جماعات نشان می‌دهد که در این شهرستان اعتقاد و ایمان و باورهای دینی تحکیم یافته است.

وی متذکر شد: شایسته است متولیان فرهنگی در توسعه برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان بیش‌تر تلاش کنند تا توطئه دشمنان در انحرافات جوانان‌مان بی‌ثمر شود.

شهرستان رودبار جنوب در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است.

منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


کلنگ‌زنی فاز دوم مصلی رودبار جنوب

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کلنگ‌زنی فاز دوم مصلی رودبار جنوب