کف و سقف قیمت لباس فرم مدرسه در تهران

به گزارش گروه اجتماعی نذیر کرمان، مدبر نژاد افزود: مدرسه‌ها حق تغییر سالانه طرح و رنگ لباس فرم را ندارند و در صورت شکایت اولیاء، با مدرسه‌های متخلف برخورد می‌شود. همچنین در صورتیکه لباس فرم سال گذشته دانش آموزان قابل استفاده باشد، نیاز نیست تا لباس جدید تهیه کنند. وی ادامه داد: به طور مثال […]



به گزارش گروه اجتماعی نذیر کرمان، مدبر نژاد افزود: مدرسه‌ها حق تغییر سالانه طرح و رنگ لباس فرم را ندارند و در صورت شکایت اولیاء، با مدرسه‌های متخلف برخورد می‌شود. همچنین در صورتیکه لباس فرم سال گذشته دانش آموزان قابل استفاده باشد، نیاز نیست تا لباس جدید تهیه کنند.

وی ادامه داد: به طور مثال در شهر تهران با توجه به مقدار پارچه و کیفیت لباس، کمترین قیمت لباس فرم دانش آموزان ۵۴۸ هزار تومان و بیشترین قیمت ۸۳۷ هزار تومان تعیین شده است. 

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان مدارس با اشاره به اینکه در بیشتر استان‌ها اداره‌های صمت و اتحادیه‌ها مربوطه مسئولیت تعیین قیمت لباس فرم دانش آموزان را برعهده دارند گفت: به طوریکه نرخ‌نامه‌ها ابلاغ و به اطلاع والدین رسیده است.

وی درباره دریافت مبالغ چند میلیونی از والدین برای لباس فرم دانش آموزان در مدارس غیر دولتی گفت: مدارس غیردولتی نیز مجزا از آن چیزی که وزارت آموزش و پرورش تعیین کرده، نیستند و در این باره با رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی رایزنی شده تا مدارس متخلف شناسایی و با آنها برخورد قانونی می‌شود.

مدبرنژاد در خصوص برخی مدارس که خانواده‌ها را به تولیدی‌های خاصی ارجاع می‌دهند نیز اظهار کرد: از نظر قانونی نرخ نامه‌ها مشخص، مصوب و در اختیار والدین قرار می‌گیرد و انجمن اولیاء باید تصمیم‌بگیرد که از کجا و به شکلی لباسهای فرم تهیه شود لذا سوق دادن والدین به سمت تولیدی‌های خاص، تخلف است.

انتهای پیام/


کف و سقف قیمت لباس فرم مدرسه در تهران

منبع: بــرنا
? کف و سقف قیمت لباس فرم مدرسه در تهران