کشور به وزارتخانه معدن نیاز دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تأکید بر اینکه کشور به وزارتخانه معدن نیاز دارد، گفت: باید مسائل معدنی کشور دیده شود چرا که معدن می‌تواند در زمینه ارزآوری بسیار مؤثر باشد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان امیر حسن‌زاده صبح امروز در […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تأکید بر اینکه کشور به وزارتخانه معدن نیاز دارد، گفت: باید مسائل معدنی کشور دیده شود چرا که معدن می‌تواند در زمینه ارزآوری بسیار مؤثر باشد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان امیر حسن‌زاده صبح امروز در اختتامیه بیست و دومین اجلاس سالانه هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی معدن کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد، عنوان کرد: معادن کشور یتیم مانده‌اند بنابراین کشور به وزارتخانه معدن نیاز دارد.

وی تأکید کرد: باید مسائل معدنی کشور دیده شود چرا که معدن می‌تواند در زمینه ارزآوری بسیار مؤثر باشد.
 
حسن‌زاده افزود: عناصر بسیار نادر معدنی در کرمان باعث شده این استان یک منطقه بسیار مناسب برای معدن‌کاری و صنایع معدنی باشد.
 
معاون استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با توجه‌ به وجود معادن و صنایع معدنی زیادی که در استان وجود دارد، باید تربیت نیروی انسانی متخصص در دستور کار باشد و رشته‌های تخصصی معدنی در دانشگاه‌ها آموزش داده شود.

انتهای خبر/بارانی 


کشور به وزارتخانه معدن نیاز دارد

منبع:آرمـان
? کشور به وزارتخانه معدن نیاز دارد