کشف۴۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۱۵۱ سارق و کشف۴۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمان خبر داد. به گزارش راه ارمان سرهنگ “مهدی پور امینایی”اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح برخورد با سارقان خیابانی با بکارگیری تمامی رده های عملیاتی این فرماندهی به مدت ۴ روز […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۱۵۱ سارق و کشف۴۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمان خبر داد.

به گزارش راه ارمان سرهنگ “مهدی پور امینایی”اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح برخورد با سارقان خیابانی با بکارگیری تمامی رده های عملیاتی این فرماندهی به مدت ۴ روز در سطح شهرستان کرمان عملیاتی شد.

وی افزود: در این راستا مأموران این فرماندهی با انجام گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و یک سری تحقیقات میدانی طی چندین عملیات یک سارق مسلح،۴ نفر سارق به عنف و۱۴۶سارق عادی، در مجموع۱۵۱ سارق و ۲۲۹ متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف یک فقره ۴۱۲ فقره انواع سرقت بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ امینایی با اشاره به بازدید از ۲۵۹ کارگاه ضایعاتی و پلمپ۱۵۴ کارگاه غیرمجازگفت: در اجرای این طرح ۲۲۲ دستگاه خودرو  و ۲۲۷ دستگاه موتورسیکلت مزاحم، متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم مي كردند و دارای دستور قضائی بودند توقيف و راهی پارکینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه اعتياد در بسياري از جرائم و آسيب ها از جمله وقوع سرقت و نابساماني خانواده نقش دارد بیان داشت: در اجرای این طرح ۴ قاچاقچی، ۸۸ معتاد و در بازدید از ۱۷۹ خرده فروش مواد مخدر ۱۱۹ نفر دستگیر و ۱۵۴ کیلو ۸۷ گرم انواع مواد مخدر از آنها کشف شد.

وی  با اشاره به پاک سازی ۷۰ پارک و  محل جرم خیز بیان داشت: در فصل تابستان طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک ها و تفرجگاه ها به صورت مستمر در شهرستان کرمان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ تاج الدینی




کشف۴۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کرمان

منبع:آرمـان
? کشف۴۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کرمان