کشف ۳ تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

به گزارش نذیر کرمان از مازندران ، سرهنگ “عبداله حسن زاده” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران پاسگاه هولار  در مسير حوزه استحفاظي به يک خودروي يک نيسان حامل چوب مشکوک شدند. وي، افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از اين خودرو […]



به گزارش نذیر کرمان از مازندران ، سرهنگ “عبداله حسن زاده” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران پاسگاه هولار  در مسير حوزه استحفاظي به يک خودروي يک نيسان حامل چوب مشکوک شدند.

وي، افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از اين خودرو ۳تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان ساري برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان ساري تحويل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند .

انتهای پیام 


کشف ۳ تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

منبع: بــرنا
? کشف ۳ تن چوب جنگلي قاچاق در ساري