کشف ۹۰ کیلو موادمخدر در سیرجان | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۹۰ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ جواد خواجه‌پور روز سه‌شنبه در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان هنگام گشت‌زنی در […]



فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۹۰ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ جواد خواجه‌پور روز سه‌شنبه در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان هنگام گشت‌زنی در یکی از جاده‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۶۸ کیلوگرم حشیش و ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو متهم که با عبور از سیرجان عازم دیگر استان‌ها بودند را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در زمینه مبارزه با معضل خانمان‌سوز موادمخدر با همکاری شهروندان و گزارش‌های مردمی به نتایج خوبی منجر می‌شوند که نتیجه نهایی آن‌ها کاهش معضل اعتیاد در جامعه است.
 
شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

انتهای خبر/ کارگرزاده 


کشف ۹۰ کیلو موادمخدر در سیرجان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف ۹۰ کیلو موادمخدر در سیرجان