کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتی در بم | اخبار استان کرمان

فرمانده‌ انتظامی بم از کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتی در عمليات‌های یک‌ماهه ماموران‌انتظامی اين شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی پلیس؛ عزت‌الله عبدلی‌نسب گفت: ماموران‌ انتظامی اين شهرستان مرداد‌ماه با گشت‌زنی هدفمند و شبانه‌روزی در سطح حوزه استحفاظی و همچنين با پايش هوشمند […]



فرمانده‌ انتظامی بم از کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتی در عمليات‌های یک‌ماهه ماموران‌انتظامی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی پلیس؛ عزت‌الله عبدلی‌نسب گفت: ماموران‌ انتظامی اين شهرستان مرداد‌ماه با گشت‌زنی هدفمند و شبانه‌روزی در سطح حوزه استحفاظی و همچنين با پايش هوشمند خودروهای عبوری موفق شدند، ۹ خودرو و ۱۳ موتورسيکلت سرقتی را کشف کنند.
 

فرمانده‌ انتظامی بم با بيان اينکه برخورد با سرقت يکی از مولفه‌های اصلی ماموريت‌های پليس است، بيان‌کرد: ماه‌ گذشته با تحقيقات و عمليات‌های پليسی ۶۶ سارق دستگير و در تحقيقات به‌عمل آمده به ۱۴۶ فقره انواع سرقت اعتراف و مقداری زيادی از اموال سرقت‌شده کشف و به مالباختگان تحويل داده شد.
 
وی با بيان اينکه در راستای برخورد با خودروهای شوتی و تغيير وضعيت که يکی از مطالبات مردمی نيز بوده است، اظهار کرد: مرداد‌ماه ۱۱۶ خودرو تغيير وضعيت و سوخت‌کش توقيف و روانه پارکينگ شدند و در اين راستا بيش از ۵۴ هزار ليتر سوخت از اين اين خودروها و خودروهای سنگين کشف شده است.
 
عبدلی‌نسب در پايان با اشاره به فصل برداشت خرما در اين شهرستان بر رعايت نکات ايمنی و مراقبتی برداشت محصول از سوی باغداران تاکيد کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتی در بم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتی در بم