کشف ۱۶۶ ميليارد کالای قاچاق در کرمان | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶۶ ميليارد و ۷۳۲ ميليون‌ ریال خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، ناصر فرشيد فرمانده انتظامی استان در تشريح اين خبر گفت: هم‌زمان با پنجمين ماه سال طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوريت پليس […]



فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶۶ ميليارد و ۷۳۲ ميليون‌ ریال خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، ناصر فرشيد فرمانده انتظامی استان در تشريح اين خبر گفت: هم‌زمان با پنجمين ماه سال طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوريت پليس امنيت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در اين طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار هدفمند همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، سيگار، دارو، پوشاک، مواد‌خوراکی و ديگر اقلام مصرفی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش اين اقلام را بيش از۱۶۶ ميليارد و۷۳۲ ميليون ريال برآورد کردند، بيان کرد: در اين خصوص ۷۳ دستگاه خودروی‌سبک و ۳۷ دستگاه خودروی‌سنگين توقيف و ۱۳۷ متهم که قصد سودجويی با قاچاق اين اقلام را داشتند تحويل مراجع قضائی شدند.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی 


کشف ۱۶۶ ميليارد کالای قاچاق در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف ۱۶۶ ميليارد کالای قاچاق در کرمان